کد خبر ۳۳۴۰۱ انتشار : ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۶

معاون استاندار: خدمات رفاهی آزادراه قم - گرمسار باید هرچه زوتر تامین شود

معاون امور عمرانی استانداری قم گفت: کمبود و نبود خدمات رفاهی در آزادراه قم - گرمسار باید با پیگیری و جدیت تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی تامین شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، محسن بهشتی در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان قم، افزود: خدمات رفاهی این محور از زمان بهره برداری تاکنون تفاوت چندانی نداشته و نیازها و ساختمان های مورد نیاز پلیس و دستگاه های امدادی نیز باید توسط کارفرما آماده سازی شود.
وی تاکید کرد: به طور حتم آمار تردد در نوروز و تابستان سال 95 در این محور بسیار بیشتر از سال 94 خواهد بود لذا لازم است نقص ها و کمبودها در این محور هرچه زوتر رفع و تامین شود.
معاون استاندار قم در ادامه سخنان خود با گرامیداشت اول دی ماه روز راهدار، تلاش های این قشر زحمت کش و گمنام را که ایمنی و سلامت مسافران را در جاده ها تامین می کنند ستود و ابراز امیدواری کرد: با زحمات طاقت فرسا و خدمات دهی عزیزان راهدار شاهد سفرهایی بدون مخاطره برای هم میهنان باشیم.
بهشتی با اشاره به موقعیت استان قم به لحاظ قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی اکثر استان های کشور بیان داشت: ترافیک آزاد راه قم - تهران بسیار بیشتر از سطح سرویس استاندارد آزادراهی است و به خاطر همین تردد بالا امکان وقوع تصادف و حوادث ناگوار جمعی بسیار زیاد است.
وی افزود: در همین راستا موضوع ایمن سازی و جداسازی رفیوژ وسط آزادراه با استفاده از نیوجرسی های مستحکم باید هر چه سریعتر از مرکز پیگیری و عملیاتی شود.
رئیس پلیس راه استان قم نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت آمار تصادف ها و تلفات در محورهای استان از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه گفت: در این مدت حدود هشت درصد آمار کل تصادف ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته اما متاسفانه به دلیل بروز یک تصادف جمعی در محور قدیم قم - تهران آمار تلفات پنج درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل افزایش داشته است.
سرهنگ اردشیر جمشیدی راد افزود: در این مدت کنترل تخلفات توسط پلیس 19 درصد افزایش داشته و اصلی ترین عامل تصادفات با 41 درصد مربوط به خواب آلودگی رانندگان است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com