کد خبر ۳۳۴۵۴ انتشار : ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۴
به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص)

برنامه «طلوع مهر» از رادیو معارف پخش می‌شود

مدیر گروه قرآن و اهل بیت (ع) رادیو معارف از پخش برنامه «طلوع مهر» به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت‌الاسلام خدابخش عظیمی با اشاره به برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) گفت: برنامه «مهر و ماه» به همین منظور تولید شده و دعوت به اسلام در سیره و سنت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) از جمله موضوعات این برنامه است.

وی خاطرنشان کرد: روش رفتار پیامبر اکرم (ص) در دعوت مسلمانان در این برنامه ذکر می‌شود و مشکلاتی که مبلغان در امر تبلیغ با آن مواجه هستند نیز با تاکید بر رفتار پیامبر اکرم (ص) مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت (ع) رادیو معارف دشمن‌شناسی را از محورهای دیگر این برنامه ذکر کرد و افزود: مبانی ارتباط تمدن اسلامی با سایر ملل در این برنامه ذکر می‌شود، دعوت در رفتار امام جعفر صادق (ع) در قالب محورها و مولفه‌های مختلف نیز برای مخاطبان تبیین می‌شود.
عظیمی با اشاره به محورهای دیگر برنامه «مهر و ماه» خاطرنشان کرد: نیازسنجی و عنصرشناسی (سرمایه‌گذاری روی جوانان)، تربیت عالمان متخصص، ساماندهی گروه صالحان و مقابله علمی و فکری با اندیشه‌ها و جریان‌های انحرافی از مباحث دیگر این برنامه است.

وی تصریح کرد: مراقبت بر قیام‌ها به نام شیعه و به کام عباسیان، عصر حاضر و الگوهای دعوت با تأکید بر نامه‌های رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب از مباحث دیگر این برنامه است.

این مسئول یادآور شد:‌ برنامه «مهر و ماه» هفتم دی‌ماه ساعت 12:30 با کارشناسی حجت‌الاسلام محمدحسین عبدی از این رسانه پخش می‌شود.

عظیمی از تولید برنامه طلوع مهر به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) خبر داد و اضافه کرد: امین بودن بزرگ‌ترین جلوه رحمانی پیامبر رحمت (ص)، نقش امین بودن رسول خدا (ص) در جذب قلوب و گسترش اسلام و نقش امین بودن پیامبر در برطرف کردن توطئه‌ها و شبهه‌افکنی‌ها از جمله موارد مطرح شده در این برنامه است.

وی ظهور و بروز ویژگی امین بودن در وجود اوصیای پیامبر اعظم (ص)، امانت‌های پیامبر بر امت اسلام و نقش مکتب علمی امام جعفر صادق(ع) در همگرایی و همدلی را از مباحث دیگر برنامه طلوع مهر ذکر کرد.

عظیمی گفت: برنامه طلوع مهر هشتم دی‌ماه همزمان با سالروز ولادت رسول خدا (ص) و امام جعفر صادق (ع) ساعت 8:40 از رادیو معارف پخش می‌شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com