کد خبر ۳۳۵۵۵ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۰
مدیرعامل شرکت گاز قم خبر داد :

برآورد هزینه ۵۵ میلیاردتومانی گازرسانی به روستاهای استان قم

مدیرعامل شرکت گاز قم گفت: هیچ اعتباری برای گازرسانی به روستاها تاکنون از سوی شرکت گاز تخصیص داده نشده بلکه برای آن ۵۵میلیارد تومان برآورد شده‌است.

غلامرضا فرجی با اشاره به انتشار خبر غیرواقع درباره گازرسانی روستاهای قم اظهار داشت: چندی پیش خبری مبنی بر اختصاص بودجه 55 میلیاردی از سوی شرکت گاز قم برای گازرسانی روستاهای استان در روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های قم منتشر شد که نیاز به اصلاح دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم افزود: هیچ اعتباری برای گازرسانی به روستاها تاکنون از سوی شرکت گاز تخصیص داده نشده بلکه این مبلغ، برآورد هزینه ای است که از سوی این شرکت اعلام‌شده است.

وی با بیان اینکه بودجه‌های گازرسانی استان قم با تصویب وزارت‌خانه اختصاص پیدا می‌کند، تصریح کرد: در حال حاضر 52 روستا نیاز به گازرسانی دارد که بسیاری از آن‌ها در بخش مرکزی قرار دارند.

فرجی گفت: مانع خاصی درباره گازرسانی به‌جز تخصیص بودجه وجود ندارد و اگر این بودجه تأمین شود شاهد پیوستن تمام روستاهای استان به شبکه گازرسانی تا سال 96 خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم عنوان کرد: 14 روستا در منطقه قاهان فاقد شبکه‌های گاز هستند که نیاز به تأمین 38 میلیارد تومان بودجه دارند و در این خصوص درصدد گازرسانی از طریق گاز CNG برای 2500 خانوار این منطقه هستیم.

 

منبع: تسنیم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com