کد خبر ۳۳۷۹۵ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۶
حجت الاسلام علیزاده:

فتنه آینده مشهود و قابل تحلیل است/ مردم گول علامه سازی ها را نخواهند خورد

جانشین سازمان بسیج اساتید قم به فتنه دشمنان و ایادی داخلی آنها برای مخدوش کردن انتخابات اشاره کرد و گفت: اتاق فکرهای دشمن در حال طراحی جنگ نرم و به دنبال براندازی جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، حجت الاسلام علیزاده، جانشین بسیج اساتید استان قم، در نشست سیاسی مسجد فاطمة الزهرای پردیسان قم، با اشاره به این که در آستانه دو انتخابات مهم و حساس قرار داریم، اظهار داشت: اولین مقدمه بحث انتخابات این است که امریکایی ها بعد از جنگ جهانی دوم تلاش کردند که بر دنیا مسلط شوند و با صرف هزینه های بالا این هدف را دنبال می کنند.


 وی تنها قدرت مقابل آمریکا که چند دهه در مقابل هم ایستادند را شوروی سابق دانست و افزود: آمریکا وقتی دید که جنگ سرد به جایی نمی رسد با جنگ نرم به مبارزه با شوروی پرداخت و توانست این کشور را از هم بپاشد و با استفاده از عوامل داخلی شوروی از قبیل گورباچف توانستند موفق شوند و همین الگو را در زمان اصلاحات برای کشور ما هم تدارک دیدند که رهبر ما فرمودند ایران مانند شوروی نیست.

 اتاق فکرهای دشمن در حال طراحی جنگ نرم هستند
حجت الاسلام علیزاده با اشاره به این که امروز هم اتاق فکرهای آمریکا به دنبال طراحی جنگ نرم هستند، تصریح کرد: به دنبال این توطئه‌ها در پی براندازی و شکستن هیمنه جمهوری اسلامی ایران هستند و اگر کسی این مسأله را نادیده بگیرد قطعاٌ دچار اشتباه شده است و تحلیل درستی از منطقه و دشمن ندارد.

 وی نفوذ در تفکر و اندیشه مردم و مسؤولان را از دیگر نقشه های دشمن دانست و ابراز داشت: مسأله نفوذ که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است در طول تاریخ و مخصوصاٌ تاریخ معاصر ساری و جاری بوده است و که از زمان حضرت موسی(ع) وجود داشته است و در زمان ما هم جریان اصلی یهود تحت عنوان صهیونیست فعالیت می‌کند و اگر داعش را مشاهده می‌کنیم از موساد و پنتاگون سرچشمه می‌گیرد.

 استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که تمام فتنه‌هایی که در داخل کشور چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب شکل گرفته محصول تلاش دشمن بشریت یعنی صهیونیسم است، ابراز داشت: فراماسونها در دنیا مأموریت دارند که بر پست‌های کلیدی کشورها و حتی بر کرسی‌های علمی مسلط شوند تا بتوانند در جامعه هدف خود که کشورهای مقاومی همانند ایران هستند، نفوذ کنند.

 وی با اشاره به این که آنها در چارچوب جنگ نرم ابتدا بر احساسات مردم غلبه می‌کنند و سپس آنها را مدیریت می‌کنند، گفت: آخرین مرحله جنگ نرم حوزه اقدامات است که آنها برنامه دقیق و تنظیم شده دارند و این زمانی است که توانسته‌اند، عوامل داخلی را کاملا مهیا بکنند و ما دیدیم که قبل از فتنه 88 بیش از 50 گروه 50 نفره را آموزش داده بودند که چگونه در ایران عمل کنند.

 حجت الاسلام علیزاده با اشاره به دستور العمل هزار بندی بنیاد سوروس، افزود: برخی از اقدامات در بسیاری از نقاط دنیا در قالب انقلاب های رنگی تجربه شده بود و تعداد زیادی از کشورها را براندازی کردند و آدم‌های خودشان را سر کار آوردند و فتنه 88 در ایران تجربه ای از انقلاب‌های رنگی بود.

 مردم نقش اساسی در هر حکومت دارند
وی با بیان این که در زیارت عاشورا اول بر امتی که ظلم کردند و سپس به بنی امیه و غیره لعن می‌کنیم، ابراز داشت: دشمن اگر بتواند یک امت را بفریبد به راحتی می‌تواند حق را از بین ببرد و دقیقا هدف فتنه با ایجاد تردید و مدیریت احساسات این بود که بتوانند یک ملت را با تحریک احساسات در مقابل نظام قرار دهند.

 جانشین سازمان بسیج اساتید قم با اشاره به نقش مردم در نظام، گفت: اگر مردم نبودند، هیچ گاه انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید و و اگر تئوری امام و امت امام نبود در دفاع مقدس به پیروزی نمی‌رسیدیم و اگر ما توانسته ایم در مقابل این همه فتنه ها و بحران‌ها مقاومت کنیم به خاطر همراهی امت با امام بود و هرگاه مردم و احزاب و رسانه‌ها از ولایت فاصله گرفته اند دچار اشکال شدند.

 وی بصیرت و دقت نظر مردم ایران را از میانگین نخبگان بالاتر دانست و اظهار داشت: وقتی فضای کشور غبار آلود شد دشمن می تواند به هدف خود برسد و هدف این عملیات سنگین روانی و جنگ نرم غبار آلود کردن فضای جامعه است.

 حجت الاسلام علیزاده با اشاره به 19 دی و حرکت مردم قم به سمت بیوت مراجع گفت: نهاد مرجعیت نهادی بود که قبل از انقلاب هم مردم به آنها تکیه می‌کردند و اعتماد داشتند و امام خمینی(ره) از همین حوزه جوشید و هدایت مردم را به عهده گرفت و این مسیر تبعید ایشان به خارج از کشور مسیری بود که خداوند برای شناساندن ایشان به جهانیان تقدیر کرده بود تا به یک مرجع جهانی و بین المللی تبدیل شود.

 ما نباید حماسه‌هایی مانند 9 دی را فراموش کنیم
وی حماسه 9 دی که باعث شد آب سردی بر آتش فتنه ریخته شود را غدیر انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: کسانی تلاش می کنند که ما غدیر و عاشورا را فراموش کنیم ولی ما باید این حماسه‌های انقلاب اسلامی را حفظ کنیم؛ عده ای در فتنه سکوت کردند چون تردید داشتند و بصیرت نداشتند و صحنه را نفهمیدند و در این مدت فتنه مهر سکوت بر لبهای شان زده بودند ولی وقتی در روز عاشورا دیدند که آن صحنه ها اتفاق افتاد فهمیدند و برگشتند.

 جانشین بسیج اساتید قم با اشاره به این که در دهه‌های مختلف انقلاب دچار فتنه‌ای بعد از فتنه بوده‌ایم، افزود: در سال 78 که در نهایت به این جا ختم می‌شد که عده ای به سمت صدا و سیما و عده ای به سمت بیت رهبری می‌رفتند؛ مسؤولان مربوطه به مرکز فتنه هشدار دادند که بسیجیان شما را به خاک مذلت خواهند کشاند که ظرف یکی دو ساعت خیابان‌ها خلوت شد و فتنه از بین رفت.

 وی با بیان این که 10 سال برنامه ریزی کردند و در فتنه 88 آن گونه عمل کردند، خاطرنشان کرد: این فتنه اعتبار نظام و اعتماد مردم در دیگر کشورها به نظام از بین رفت و باعث شد سازمان ملل و شورای امنیت سنگین‌ترین قطعنامه تحریمی را علیه کشور ما تصویب کنند و بالغ بر هزار میلیار تومان خسارت به کشور زد و خون‌هایی ریخته شد.

 استاد حوزه و دانشگاه از دیگر خسارت‌های فتنه را تزلزل در جبهه مقاومت دانست و اظهار داشت: گفتمان خدمت در کشور تبدیل به گفتمان قدرت شد و 9 دی توانست بخشی از این خسارت‌ها را جبران کند و ما باید مواظب باشیم که اگر دشمن در جامعه نفوذ کند فتنه‌های آینده بزرگتر و خطرناک‌تر خواهد بود.

 

فتنه آینده مشهود و قابل تحلیل است
وی با بیان این که اکنون علایم فتنه آینده مشهود و قابل تحلیل است، خاطرنشان کرد: در حوزه عمل می‌بینیم که ثبت نام‌های خبرگان و مجلس چندین برابر شده است تا بتوانند شورای نگهبان را در تأیید صلاحیت‌ها زمین گیر کنند و بیش از 12 هزار نفر کاندیدای مجلس شده‌اند و در برخی موارد شاهدیم که طرف از زندان مرخصی گرفته و رفته ثبت نام کرده و افراد تبهکار رفته‌اند ثبت نام کرده‌اند.

 حجت الاسلام علیزاده مرحله دوم این فتنه را از جایی دانست که این افراد تأیید صلاحیت نشوند و افزود: امروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد که برخی اعلام کرده‌اند که اگر رد صلاحیت‌ها گسترده باشد، مردم اقدام خواهند کرد و به صحنه خواهند آمد که در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 مادر این فرد نیز گفت اگر فلان فرد رای نیاورد مردم به خیابانها بریزند و امروز دو ماه قبل از انتخابات این مطالب صادر می‌شود.

 دشمنان به دنبال تضعیف ولایت فقیه هستند
وی با بیان این که فتنه گران در حوزه نظر، زمینه را برای ایجاد فضای دو قطبی نسبت به رأس نظام و ولایت فقیه فراهم می‌کنند، تصریح کرد: کسانی که امروز صحبت از شورای رهبری می‌کنند که نه بر اساس مبانی دینی ما و نه بر اساس قانون اساسی ما و نه بر اساس هیچ منطقی در جهان توجیه ندارد به دنبال تضعیف نظام و دو قطبی کردن جامعه هستند.

 مسؤول بسیج اساتید سپاه علی ابن ابی طالب(ع) با اشاره به این که بدتر از شورایی کردن رهبری بحث نظارت بر رهبری است که امروزه مطرح می‌کنند، اظهار داشت: در قانون اساسی از وظایف مجلس خبرگان اول شناسایی رهبر بر اساس شرایطی خاص و بعد هم نظارت بر رهبری به این معنا که آیا این شرایط هنوز هم هست یا نیست و تا زمانی که ولی فقیه شناسایی شده دارای آن شرایط مندرج در قانون اساسی هست قابل تغییر نیست ولی از این افراد که بحث نظارت را مطرح می‌کنند می‌پرسیم منظورتان از نظارت چیست و چرا مبهم حرف می‌زنند؟

 وی با بیان این که جایگاه ولایت فقیه جایگاه انبیا و اولیای خدا است، خاطرنشان کرد: هر کسی نمی تواند به این جایگاه نزدیک شود و نمونه‌اش را در غائله قائم مقام رهبری مشاهده کردیم و مهمترین مسأله ای که امروز باید توجه داشته باشیم این است که دشمن نتواند در این دو مرکز حساس نظام یعنی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نفوذ کند که اگر نفوذ در خبرگان صورت بگیرد کلیت و اصل نظام به خطر می‌افتد و ما باید هشیار باشیم که گول علامه سازی‌ها را نخوریم.

 

منبع: رسا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com