کد خبر ۳۳۸۰۴ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۴
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم:

مواضع روشنگرانه آیت الله نوری همدانی نقش مهمی در افشای ماهیت فتنه 88 داشت

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با تقدیر از مواضع روشنگرانه و شجاعانه آیت الله نوری همدانی در برهه های مختلف در دفاع از انقلاب، امام و رهبری، تاکید کرد که بیانات و مواضع این مرجع تقلید سبب افشای ماهیت فتنه 88 شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، نصرت الله لطفی مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم امروز در دیدار جمع زیادی از مردم که به منظور گرامی داشت سالروز قیام 19 دی در بیت حضرت آیت الله نوری همدانی حضور یافته بودند، با اشاره به عوامل شکل گیری انقلاب اسلام، قیام 19 دی را نقطه عطفی در تاریخ نهضت امام و انقلاب اسلامی دانست.

وی با تجلیل از نقش مرجعیت و علمای دینی در مبارزه با رژیم طاغوت و حمایت از حضرت امام، حضرت آیت الله نوری همدانی را یار صدیق امام، انقلاب و رهبری توصیف کرد.

لطفی خاطرنشان کرد: بیت حضرت آیت الله نوری همدانی در قیام 19 دی نقش بسیار پر رنگ و بارزی داشت و سخنرانی تاریخی این مرجع تقلید در آن روز تاثیر بسزایی در بیداری مردم و افشای ماهیت رژیم طاغوت داشت.
 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با اشاره به فتنه پیچیده 88 اظهار داشت: در سال 88 و در جریان فتنه ای که اساس انقلاب و ارزش ها را نشانه گرفته بود، یکی از شخصیت های هایی که در بصیرت دهی به مردم بسیار نقش داشت، حضرت آیت الله نوری همدانی بود.

وی مواضع این مرجع تقلید در دفاع از انقلاب و ارزش های دینی و رهبر معظم انقلاب را بسیار روشنگرانه، به موقع و بصیرت آفرین توصیف کرد.

لطفی همچنین مردم قم را مردمی بصیر، انقلابی و دلداده ارزش ها توصیف کرد و نقش آنان را در پیروزی و نگهداری انقلاب اسلامی کم نظیر توصیف کرد.

 

منبع: رسا نيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com