کد خبر ۳۸۲۳۴ انتشار : ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۴
در راه کسب آمادگی برای حضور در لیگ جوانان کشور

صبای قم نایب‌قهرمان تورنمنت 4 جانبه فوتبال جوانان شد

تیم فوتبال جوانان صبای قم با کسب مقام دوم و عنوان نایب‌قهرمانی به کار خود در رقابت‌های تورنمنت چهارجانبه پیش از آغاز فصل جدید لیگ جوانان ایران پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،در حالی که امسال مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور با حضور 25 تیم برگزار می‌شود، صبای قم نیز یکی از تیم‌های حاضر در این لیگ و از مدعیان راهیابی به لیگ برتر فوتبال جوانان ایران محسوب می‌شود.

جوانان صبای قم که تمرینات خود را نیز مدتی است آغاز کرده‌اند این‌روزها در دیدارهای تدارکاتی به منظور کسب آمادگی لازم به منظور رویارویی با حریفان خود در فصل جدید رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور، با حریفان مختلف به رقابت می‌پردازند.

به همین منظور تیم فوتبال جوانان صبای قم به یک دوره مسابقات فوتبال چهار جانبه در شهرستان فریدون‌کنار اعزام شد، بازی‌هایی که در رده سنی جوانان به انجام رسید و علاوه بر صبای قم، تیم‌های دانش فریدون‌کنار، پرسپولیس مشهد و خونه به خونه بابل نیز در آن حضور داشتند.

تیم فوتبال جوانان صبای قم در نخستین دیدار خود از بازی‌های چهارجانبه جوانان در فریدون‌کنار به مصاف تیم خونه به خونه بابل رفت و در پایان دیداری که سه بار در آن توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد، به برتری دو بر یک دست یافت، در حالی که گل‌های صبا را محمد نصیری و رضا شکری به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار این مسابقات که به صورت ضربدری برنامه‌ریزی شده بود، تیم فوتبال جوانان دانش‌ فریدون‌کنار به مصاف پرسپولیس مشهد رفت و با شکست حریف خود راهی بازی نهایی شد تا در دیدار فینال این مسابقات چهارجانبه برای کسب عنوان قهرمانی با صبای قم رقابت کند.

دیدار نهایی مسابقات فوتبال چهار جانبه جوانان در شهر فریدون‌کنار بین صبای قم و دانش این شهر با برتری سه بر یک میزبان به پایان رسید، ‌بازی‌هایی که برای هر دو تیم جنبه تدارکاتی داشت و در پایان میزبان قهرمان شد و تیم جوانان صبای قم به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

جوانان صبا در حالی مشغول تمرینات آماده‌سازی و انجام بازی‌های تدارکاتی هستند که این تیم حریفان خود را در راه صعود به مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور شناخته و از پائیز امسال در لیگ دسته اول سال 1395 برابر رقبا صف‌آرایی می‌کند.

این چهارمین سال حضور تیم فوتبال جوانان صبای قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور است که با هدف کسب مجوز صعود به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جوانان ایران انجام می‌شود و این تیم از نیمه دوم سال بازی‌‌های خود را آغاز می‌کند.

امسال تیم جوانان صبای قم در جدال با تیم‌های پاس همدان، آب منطقه‌ای کرمانشاه، صبای قم، ملوان بندرانزلی، علم و ادب ارسباران، دخانیات گیلان، آذر مغان اردبیل، مدرسه عالی‌حرفه‌ای مشهد، دانش فریدون‌کنار، بهار نارنج بابل، پدیده ساری، پدیده مشهد، پتوی‌لاله اصفهان، شهید وفایی شیراز، نفت امیدیه، پتروشیمی بندرامام، ایران‌جوان بوشهر، استقلال اهواز، استعداد برتر مشهد، فجر شهید سپاسی شیراز، ملی و حفاری اهواز، گیتی‌پسند اصفهان، شهرداری اراک، امید گلستان و ستارگان گرگان برای صعود به لیگ برتر رقابت می‌کند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com