کد خبر ۳۳۸۴۱ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۹
رئیس هیئت بدمینتون قم:

بدمینتون بازان قمی به مرحله نهایی مسابقات همگانی کشور صعود کردند

رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: ۶ بدمینتون بازان قمی در دو بخش مردان و زنان به مرحله نهایی مسابقات بدمینتون همگانی کشور صعود کردند.

 رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: ۶ بدمینتون بازان قمی در دو بخش مردان و زنان به مرحله نهایی مسابقات بدمینتون همگانی کشور صعود کردند.

علی پنجه باشی اظهار داشت: رقابت‌های بدمینتون همگانی کشور جمعه گذشته در گروه‌های مختلف در بخش منطقه‌ای به انجام رسید و نفرات بر‌تر مناطق مختلف برای حضور در مرحله پایانی مسابقات در بهمن ماه امسال مشخص شدند.

وی افزود: استان قم یکی از استان‌های میزبان این مسابقات بود و رقابت‌های منطقه یک این پیکار‌ها روز جمعه در سالن فره‌مند مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و تمامی عناوین بر‌تر بخش مردان و ۲ عنوان از عناوین بر‌تر بخش زنان به نمایندگان قم رسید.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: ۴ تیم قم، اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در دو نوبت صبح و عصر در قم با هم رقابت کردند که در قسمت بانوان، زهرا کاظمی و مهسا ارسطو با کسب عناوین دوم و سوم این مسابقات، ۲ سهمیه از مجموع ۴ سهمیه حضور در مرحله نهایی از گروه منطقه یک را به دست آوردند.

پنجه باشی بیان داشت: در بخش مردان نیز عنوان نخست به محسن شهرستانی بدمینتون باز قمی اختصاص پیدا کرد و کاظم افشاری دیگر عضو تیم بدمینتون قم نایب قهرمان شد ضمن اینکه محمدعلی ضیایی و علی دادستان از قم عنوان سوم مشترک را از آن خود کردند.

وی عنوان کرد: در مسابقات بدمینتون همگانی کشور، جنبه رقابتی و قهرمانی اهمیتی ندارد بلکه هدف از برگزاری این مسابقات افزایش انگیزه ورزشکاران برای حضور در رشته بدمینتون و تلاش برای توسعه عمومی آن بوده است.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد: قم در بخش استعدادیابی یکی از پایگاه‌های مرکزی بدمینتون کشور به شمار می‌رود و تلاش هیئت بدمینتون استان قم این است که در حوزه همگانی با توجه به سیاست وزارت ورزش در زمینه توسعه ورزش همگانی گام‌های موثرتری برداشته شود.

 

منبع: مهرنيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com