کد خبر ۲۴۱۷۷ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۳
رئیس هیئت بدمینتون قم :

بدمینتون باز قمی مدال طلای مسابقات منطقه‌ای کشور را به دست آورد

رئیس هیئت بدمینتون قم با بیان اینکه دختران بدمینتون باز قم در جمع ۴ تیم بر‌تر کشور قرار گرفتند گفت: بدمینتون باز قمی مدال طلای مسابقات منطقه‌ای کشور را به دست آورد.

به گزارش قم نا ، علی پنجه باشی اظهار داشت: مسابقات بدمینتون قهرمانی منطقه‌ای کشور در حالی به پایان رسید که تیم اعزامی قم در 4 رده سنی در این مسابقات حضور یافت و صاحب یک مدال طلا و یک برنز شد.

وی افزود: مسابقات بدمینتون منطقه‌ای کشور با حضور تیم‌های بدمینتون قم، همدان، سنندج، بروجرد، تهران، نهاوند، ملایر و زنجان برگزار شد و تیم بدمینتون قم در رده سنی جوانان موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شد.

رئیس هیئت بدمینتون قم گفت: علیرضا افکانه بدمینتون باز جوان قمی در مسابقات رده سنی جوانان با شکست دادن تمامی حریفان خود به مقام قهرمانی رسید و همین بدمینتون باز در رده سنی بزرگسالان نیز شرکت کرد و در این رده سنی حائز رده سوم شد.

پنجه باشی بیان کرد: تیم بدمینتون قم در رده سنی خردسالان با ترکیب رضا جانقربان، معین خاکی و محمدامین صالحی و در رده سنی جوانان با ترکیب علیرضا افکانه، محمد مهدی‌زاده و عرفان دادرس در این مسابقات شرکت کرد و این مسابقات در دو بخش انفرادی و دوبل برگزار شد.

وی عنوان کرد: نفرات تیم بدمینتون قم در رده سنی نوجوانان را محمدامین حاج حسنی، معین کشاورز، مجتبی زارع و پارسا عماد تشکیل دادند اما در رده سنی بزرگسالان، تیم بدمینتون قم تنها با علیرضا افکانه در این رده شرکت کرد و به مدال برنز رسید.

رئیس هیئت بدمینتون قم درباره حضور تیم بانوان قم در مسابقات قهرمانی کشور تصریح کرد: در این مسابقات تیم بدمینتون بانوان قم با ترکیب نفرات بومی و بسیار جوان راهی مسابقات شد و توانست در جمع 4 تیم بر‌تر قرار گیرد.

پنجه باشی خاطرنشان کرد: تیم بدمینتون بانوان قم در این مسابقات با مشارکت بخش خصوصی و با نام ویونا اسپورت در این مسابقات شرکت کرد و امیدواریم حضور بخش خصوصی در بدمینتون قم پررنگ‌تر شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com