کد خبر ۲۸۹۴۹ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۰
رئیس هیئت بدمینتون استان قم خبر داد

رقابت پسران بدمینتون‌باز قم در مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیئت بدمینتون استان قم از اعزام تیم بدمینتون قم به مسابقات قهرمانی کشور و تلاش برای کسب عناوین برتر خبر داد.

به گزارش قم نا ، علی پنجه باشی اظهار کرد: تیم منتخب پسران رده سنی خردسالان قم در حالی به مسابقات کشوری اعزام شده که با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون بدمینتون کشورمان این مسابقات از امروز تا دوازدهم مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: با مشخص شدن زمان و مکان برگزاری این مسابقات از سوی فدراسیون بدمینتون، قرار است هیئت بدمینتون استان خراسان جنوبی و شهرستان بیرجند میزبان تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها باشد، ضمن اینکه تیم قم هشت نفر در ترکیب خود دارد.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم در ادامه به نفرات اعزامی تیم پسران استان قم به مسابقات قهرمانی کشور اشاره کرد و افزود: رضا جانقربان، امیرعلی موسوی، معین خاکی، علی جباری، هانی مومن‌نژاد، متین مطیع، مبین رجبی، متین رجبی نفرات تیم اعزامی قم محسوب می‌شوند.

وی یادآور شد: تیم پسران هیئت بدمینتون استان قم را در این دوره از مسابقات محمد‌رضا مطیع قهرمان و چهره موفق سال‌های دهه 70 و 80 بدمینتون قم مبه عنوان مربی همراهی می‌کند، ضمن اینکه سیدمحسن موسوی مسئولیت سرپرستی تیم اعزامی قم را بر عهده دارد.

پنجه باشی همچنین از برگزاری کلاس ارتقاء داوری درجه دو این رشته همزمان با برگزاری مسابقات قهرمانی خردسالان کشور خبر داد و عنوان کرد: مجتبی ساده‌خو و مهدی پنجه‌باشی دو تن از داوران مستعد بدمینتون استان قم هستند که به این دوره از کلاس‌های داوری در شهرستان بیرجند اعزام شده‌اند.

وی در ادامه از امیدواری جامعه بدمینتون قم به کسب سهمیه حضور در مسابقات نوجوانان آسیا خبر داد و تصریح کرد: امسال به شکلی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که بدمینتون قم و بدمینتون‌بازان قم حضوری موفق در مسابقات مختلف داخلی و برون‌مرزی داشته باشند، حتی در مسابقات بین‌المللی که داخل کشور برگزار می‌شود به دنبال کسب موفقیت و عنوان تلاش می‌کنیم.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم ابراز کرد: به سبب سرمایه‌گذاری بسیار خوبی که در سال‌های اخیر بر روی رده‌های سنی پایه انجام داده‌ایم، این توانمندی و قابلیت در بدمینتون قم وجود دارد که در سطح کشور درخشیده و ضمن کسب موفقیت در بخش‌های انفرادی، دوبل و تیمی، در تیم ملی نیز سهمیه‌ای را به خود اختصاص بدهد.

وی خاطرنشان کرد: امسال به دنبال این هستیم که در لیگ‌های مردان و بانوان بدمینتون باشگاه‌های کشور حضوری موفق داشته‌ باشیم و بتوانیم با درخشش بدمینتون‌بازان قم در رقابت با حریفان، جواز صعود به دسته بالاتر هر دو بخش را از آن خود کنیم.

پنجه‌باشی بیان کرد: اکنون نیز یک نماینده در مسابقات بین‌المللی بدمینتون در کشور ترکیه داریم و امیدوار هستیم که روند موفقیت‌های محمدباقر ترابی که به این رقابت‌ها اعزام شده در رقابت‌های این جام استمرار یابد و بتوانیم از رقابت‌های برون‌مرزی سال جاری نخستین مدال را به دست بیاوریم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com