کد خبر ۲۹۹۵۱ انتشار : ۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۲
رئیس هیئت بدمینتون استان قم:

مسابقات توسعه بدمینتون همگانی کشور در قم برگزار شد

رئیس هیئت بدمینتون استان قم از برنامه‌ریزی این هیئت برای برگزاری سومین مرحله مسابقات توسعه بدمینتون همگانی کشور در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، علی پنجه‌باشی اظهار کرد: وقتی صحبت از بخش همگانی می‌شود یعنی اینکه شرکت برای عموم علاقمندان به ورزش در این رقابت امکان‌پذیر است و مسابقات توسعه همگانی بدمینتون کشور را در دو بخش آقایان و بانوان برگزار کردیم.

وی ادامه داد: تالار بدمینتون فرهمندموحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده داشت و شرکت کنندگان در رده‌های سنی مختلف برای کسب عناوین برتر و همچنین نشان دادن نبوغ و استعداد خود در این رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون، سومین مرحله مسابقات توسعه بدمینتون همگانی کشور به مناسبت هفته دولت و با عنوان یادواره شهیده نسرین افضل و شهید نجفیان در تمام استان‌های کشور به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از پیکارها که در بخش آقایان در 27 استان و جزیره آزاد کیش و در قسمت بانوان در 29 استان و جزیره آزاد کیش برگزار شد، بدمینتون بازان در قسمت یکنفره برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم با یگدیگر مسابقه دادند.

پنجه‌باشی یاد آور شد: مسابقات مرحله سوم توسعه همگانی بدمینتون کشور در حالی به انجام رسید که قبل از این نخستین مرحله رقابت‌ها خردادماه سال جاری به انجام رسیده بود و در مرداد ماه سال جاری نیز شاهد برگزاری دومین مرحله این پیکارها در استان‌های مختلف کشور بودیم.

وی با بیان اینکه مسابقات توسعه همگانی بدمینتون کشور فرصت بسیار خوبی برای نشان دادن نبوغ و استعداد بدمینتون‌بازان قم است، ابراز کرد: خوشبختانه بعد از نتایج بسیار خوبی که بدمینتون‌بازان قم در مسابقات قهرمانی کشور کسب کردند، یک ملی‌پوش هم در رقابت‌های بین‌المللی ترکیه داشتیم.

پنجه‌باشی یادآور شد: پسران مستعد و با انگیزه بدمینتون استان قم در رقابت‌های نوجوانان کشور نیز عملکرد خوبی داشتند و امیدوار هستیم که در سال جاری از رقابت‌های دیگر رده‌های سنی و همچنین مسابقات لیگ بدمینتون کشور نیز نتایج خوبی کسب کنیم.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم با بیان اینکه تیم بدمینتون نوجوانان قم به مسابقات رنکینگ کشوری اعزام شد، عنوان کرد: بر اساس اعلام رسمی صورت گرفته از سوی فدراسیون بدمینتون کشورمان مرحله نخست کسب رنکینگ کشوری در بخش پسران روزهای چهارم و ششم شهریور ماه سال جاری به میزبانی هیئت بدمینتون استان کردستان در شهر سنندج به انجام رسید.

وی افزود: تیم نوجوانان استان قم با ترکیبی از نفرات سرشناس خود در سطح ملی به این مسابقات اعزام شد جایی‌ که محمدباقر ترابی چهره نام آشنای این روزهای ورزش و بدمینتون قم در کنار دیگر نخبگان بدمینتون قم نظیر محمدمعین کشاورز، محمدامین حاج‌حسنی، محمدامین همتی، مجتبی زارع و محسن دادستان به رقابت با سایر حریفان شرکت کننده در مسابقات اعزام شدند در حالی که مجتبی ساده‌خو و جواد کشاورز نیز به عنوان مربی و سرپرست تیم هیئت بدمینتون استان قم را در این رقابت‌ها همراهی کردند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com