کد خبر ۳۳۹۲۲ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۴
معاون استاندار:

مباحث فني ترافيكي بر درخواستها و مطالبات ترافيكي مردم اولويت دارد

معاون امور عمرانی استانداری قم مباحث فني ترافيكي را بر درخواست ها و مطالبات ترافيكي مردم اولويت داد و گفت: با اصلاحات بوجود آمده در 2 سال اخير تعداد تلفات در تصادفات كاهش پيدا كرده كه لازم است با جديت و تلاش بيشتر ، عبور و مرور ايمن تري براي شهروندان ايجاد نمائيم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومي استانداري قم، در اين جلسه مهندس محسن بهشتي معاون امور عمراني و رئيس شوراي هماهنگي ترافيك استان طي سخناني با تشكر از اقدامات دستگاههاي عضو شوراي ترافيك بويژه شهرداري قم در خصوص اصلاح هندسي و رفع نقاط حادثه خيز در شبكه معابر شهري گفت: با اصلاحات بوجود آمده در 2 سال اخير تعداد تلفات در تصادفات كاهش پيدا كرده كه لازم است با جديت و تلاش بيشتر ، عبور و مرور ايمن تري براي شهروندان ايجاد نمائيم.

وي افزود: در ترافيك مباحث فني بر درخواستها و مطالبات ترافيكي مردم اولويت دارد و نبايد با تصويب پروژه‌اي جان و مال مردم و كاربران معابر را به مخاطره بيندازيم.

در اين جلسه مصوبه شوراي عالي هماهنگ ترافيك شهرهاي كشور در خصوص ساماندهي موتورسيكلت سواران، سامانه‌هاي حمل و نقل ريلي و اعطاي درجه سبز در معاينه فني به خودروها براي ورود به شهرها ابلاغ شد.

در ادامه طرح اصلاح هندسي تقاطع بلوار بعثت با كمربندي امام علي (ع) مطرح و جهت اصلاح قوسهاي ورود و خروج به كمربندي به كميته فني عودت داده شد. همچنين طرح اصلاح هندسي بلوار غدير در مقابل شهرك قدس جهت احداث لاين كندرو براي تأمين دسترسي‌ها مصوب گرديد و 6 دستور جلسه با موضوع ايمني حمل و نقل شهري و پيشگري از وقوع تصادفات مطرح و بررسي گرديد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com