کد خبر ۳۴۰۷۲ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۶

چهار محور ورودي شهر قم ساماندهي مي‌شود

سرپرست امور معماري و شهرسازي شهرداري قم از ساماندهي محورهاي ورودي شهر قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم، غلامرضا جانقربان اهميت زيباسازي منظر و سيماي شهري را مورد تأكيد قرارداد و گفت: شهرداري قم برنامه‌هاي متعددي براي تحقق اين امر در  شهر در دست اجرا دارد.

وي با اشاره به برنامه‌هايي كه تاكنون در راستاي زيباسازي سيما و منظر شهري صورت گرفته است، اظهار كرد: با توجه به ظرفيت‌هاي گردشگري قم و حضور ساليانه تعداد زيادي از زوار و مسافران زيباسازي شهري و تقويت جلوه شهر از اهميت بالايي برخوردار است.

سرپرست امور معماري و شهرسازي شهرداري قم ادامه داد: منظر زيباي شهري با استفاده از المان‌ها و قابليت‌هاي متنوع جزو برنامه‌هايي است كه در دستور كار شهرداري قرار دارد.

وي لزوم بهسازي و ساماندهي ورودي‌هاي شهر را مورد تأكيد قرار داد و گفت: چهار ورودي تهران، اراك، جعفريه و كاشان در دستور كار ساماندهي و زيباسازي شهرداري قرار دارد.

جانقربان تصريح كرد: با بهره‌گيري از توان چهار مشاور در حال طراحي طرح‌هاي ساماندهي و بهسازي اين محورها هستيم تا بتوانيم نقشي در تغيير منظر ورودي‌هاي شهر ايفا كنيم.

وي با بيان اينكه ورودي محور جعفريه در اولويت كار شهرداري قرارگرفته است، افزود: بهسازي اين محور پارك صدري تا كمربندي امام علي(ع) در برنامه اجرايي قرارگرفته است.

سرپرست امور معماري شهرسازي شهرداري قم بابيان اينكه در اين طرح احيا و بهسازي محور و بافت پيراموني انجام مي‌شود، خاطرنشان كرد: پس از اين پروژه محورهاي تهران، اراك و كاشان در دستور كار قرار دارد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com