کد خبر ۳۴۱۴۴ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۶
در رده سنی نونهالان

فوتبالیست قمی به تیم ملی دعوت شد

فوتبالیست مستعد و آینده‌دار استان قم به اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال رده سنی نونهالان برای اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی دعوت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، دعوت یکی از نخبه‌های فوتسال قم به اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال پسران رده سنی نونهالان در حالی صورت گرفته است که در سال‌های اخیر اهتمام قابل توجهی به رشد این رشته ورزشی پرمخاطب از رده‌های سنی پایه صورت می‌گیرد.

ساماندهی مدارس فوتبال، ثبت باشگاه‌ها، اجرای طرح آسیاویژن و الزام باشگاه‌ها به فعالیت در رده‌های سنی پایه و حتی‌الامکان تشکیل آکادمی این رشته ورزشی موجب شده است تا در سال‌های اخیر بازیکنان خوبی در فوتبال پایه استان قم پرورش یافته و به تیم‌های ملی معرفی شوند.

از سوی دیگر با برنامه‌ریزی مطلوبی که از سوی هیئت فوتبال استان قم برای برگزاری مسابقات لیگ رده‌های سنی پایه در قم صورت می‌گیرد، بازیکنان به خوبی در مدارس و آکادمی‌های فوتبال رشد می‌کنند و با شرکت در لیگ و رقابت‌های قهرمانی استان، استعداد خود را به نمایش می‌گذارند.

تیم‌های رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید فوتبال استان قم در سال‌های اخیر همه‌ ساله در مسابقات باشگاه‌های کشور حضور دارند و بازیکنان نخبه فوتبال قم نیز در ترکیب این تیم‌‌ها به مربیان تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف ایران معرفی می‌شوند.

این اتفاق هم در بخش دختران و هم در قسمت پسران برای فوتبال قم رخ داد و بازیکنان توانمندی در این سال‌ها از استان قم به تیم‌های ملی معرفی شده‌اند و اکنون برای شرکت در مرحله جدید تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی نونهالان یک بازیکن قمی فراخوانده شده است.

دعوت از صادق محمدزاده بازیکن مستعد قمی به اردوی تیم ملی نونهالان ایران در حالی صورت گرفته است که در استان قم لیگ فوتبال رده سنی نونهالان در مقاطع زیر 11، زیر 12، زیر 13 و زیر 14 سال به همت هیئت فوتبال هر ساله به صورت منظم برگزار می‌شود بازیکنان نخبه‌ای همچون محمدزاده محصول این لیگ هستند.

اکنون که از سوی فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی نونهالان برنامه‌ریزی شده است، با حضور صادق محمدزاده نونهال فوتبالیست استان قم، این اردو از امروز به مدت سه روز با حضور ملی‌پوشان دعوت شده برگزار می‌شود.

میزبان اردوی آماده‌سازی و انتخابی تیم ملی فوتبال پسران نونهال، آکادمی تیم‌های فوتبال در تهران است و کادر فنی تیم زیر 14 ساله‌های فوتبال کشورمان در لیست جدید بازیکنان دعوت شده به این اردو نام 30 بازیکن از استان‌های مختلف کشور را قرار داده است.

محمدزاده که در مراحل قبلی اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال نونهالان نیز حضور داشت، با جلب نظر طهماسبی‌زاده سرمربی این تیم، همچنان از جمله نفرات دعوت شده به مرحله سوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی زیر 14 سال کشور محسوب می‌شود.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com