کد خبر ۳۸۷۴۰ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۶
با برگزاری 7 مسابقه بین 15 تیم در 2 گروه صورت می‌گیرد

جدال قهرمانی بین مدعیان لیگ فوتبال نونهالان قم/ صبا باخت و صدر را از دست داد

دیدارهای هفته دوم از فصل جدید مسابقات لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های استان قم با صدرنشینی تیم‌های سفید زاگرس و سیاه‌جامگان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ،دومین هفته فصل جاری مسابقات لیگ فوتبال رده سنی نونهالان باشگاه‌های استان قم با رقابت 15 تیم مدعی قهرمانی و کسب سهمیه مسابقات کشوری در حالی به انجام رسید که تیم‌ها در هفت مسابقه حساس گروه‌های دو گانه مقابل یکدیگر به میدان رفتند.

در حالی که در گروه نخست لیگ فوتبال رده سنی نونهالان باشگاه‌های قم هشت تیم حضور دارند چهار بازی در این گروه به انجام رسید و با توجه به حضور هفت تیم در گروه دوم مقدماتی، سه بازی نیز در این گروه برگزار شد و البته یک تیم به قید قرعه استراحت کرد و ناظر سایر بازی‌ها بود.

*جدال 8 تیم در گروه نخست و 7 تیم در گروه دوم مقدماتی

در گروه نخست مسابقات فصل جدید لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های استان قم، تیم‌های پیام، پیمان، سفید زاگرس، آریا،هنگ، سپاهان، شاهین و المپیاد حضور دارند و در گروه دوم تیم‌های عقاب پردیسان، هما، صبای قم، سیاه جامگان، پناه‌آفرین، سهیل و سفیر گفتمان رقابت می‌کنند.

دیدارهای هفته دوم مسابقات لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های استان قم امروز در حالی به پایان رسید که تیم‌ها در بازی‌هایی جذاب و تماشایی با یکدیگر رقابت کردند و در گروه نخست تیم‌های سفید زاگرس، المپیاد و هنگ از سد حریفان خود عبور کردند و در گروه دوم تیم‌های سیاه‌جامگان و عقاب پردیسان حریفان خود را شکست دادند، ضمن اینکه دو مسابقه این هفته نیز با نتیجه تساوی به پایان رسید.

*پیروزی سفید زاگرس، المپیاد و هنگ در گروه نخست

در یکی از بازی‌های جذاب هفته دوم لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های قم، تیم پیام که در هفته نخست جدال حساس با تیم المپیاد را با نتیجه نزدیک دو بر یک برده بود، این هفته مقابل تیم شاهین هر چه زد به در بسته خورد تا نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون کسب نکند.

یکی دیگر از بازی‌های جذاب هفته دوم لیگ فوتبال نونهالان قم، دیدار تیم‌های المپیاد و سپاهان بود که در آن البته نتیجه‌ای جالب توجه رقم خورد و فوتبالیست‌های تیم المپیاد در یک بازی کاملا یک طرفه و برتر 6 بار دروازه تیم سپاهان را باز کرده و بهترین نتیجه این هفته را به دست آوردند.

در مسابقه تیم‌های فوتبال سفید زاگرس و آریا سه بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و در نهایت این تیم نونهالان سفید زاگرس بود که با نتیجه دو بر یک به برتری رسید و با کسب سه امتیاز این دیدار دومین برد متوالی خود را رقم زد و به صدر جدول رده‌بندی گروه نخست رفت.

دومین بازی پرگل هفته دوم بازی‌های فصل 1395 لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های استان قم بین تیم‌های هنگ و پیمان به انجام رسید و در حالی که این بازی پنج گل در بر داشت، سرانجام این فوتبالیست‌های تیم هنگ بودند که با نتیجه چهار بر یک حریف خود را شکست دادند.

*برتری سیاه‌جامگان و عقاب پردیسان در گروه دوم مقدماتی

در گروه دوم مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های قم نیز سه دیدار برگزار شد و طی آن فوتبالیست‌های آینده‌دار صبای قم که در جدال هفته نخست با تیم پناه‌آفرین چهار بار موفق به گلزنی و برتری چهار بر صفر شده بودند ناباورانه یک بر صفر به عقاب پردیسان باختند تا نخستین باخت این فصل در کارنامه آنها به ثبت برسد.

در حالی که این هفته تیم نونهالان باشگاه سهیل قم یکی از باشگاه‌‌های قدیمی و با سابقه این رشته پرطرفدار استراحت داشت، تیم‌های فوتبال سیاه‌جامگان و هما دیگر مسابقه حساس هفته دوم لیگ نونهالان قم را برگزار کردند و این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر به سود تیم فوتبال سیاه‌جامگان به پایان رسید تا سه امتیاز با ارزش این دیدار موجب صدرنشینی تیم سیاه‌جامگان در گروه دوم شود.

مسابقه تیم‌های پناه‌آفرین و سفیر گفتمان پرگل‌ترین بازی هفته دوم در گروه دوم مقدماتی بود که در آن چهار بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد اما نتیجه تساوی دو بر دو روی تابلوی ورزشگاه به ثبت رسید و دو تیم در پایان امتیازها را تقسیم کردند و با یک امتیاز به خانه رفتند.

*صدرنشینی زاگرس در گروه نخست و سیاه‌جامگان در گروه دوم

در جدول رده‌بندی مسابقات گروه نخست لیگ فوتبال رده سنی نونهالان باشگاه‌های استان قم هم اکنون تیم سفید زاگرس با کسب 6 امتیاز در صدر ایستاده و تیم‌های چهار امتیازی شاهین و پیام بر حسب تفاضل گل به ترتیب دوم و سوم هستند و سه تیم سه امتیازی المپیاد، هنگ و آریا در مکان‌های سوم تا ششم ایستاده‌اند، ضمن اینکه سپاهان و پیمان بدون امتیاز در رده‌های هفتم و هشتم هستند.

در گروه دوم مقدماتی نیز بعد از انجام دیدارهای هفته دوم، تیم سیاه‌جامگان با 6 امتیاز مکان نخست را در اختیار گرفته است، صبای قم به همراه سهیل و عقاب پردیسان با سه امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم حضور دارند و تیم‌های یک امتیازی سفیر گفتمان و پناه‌آفرین پنجم و ششم هستند، ضمن اینکه هما بدون امتیاز رتبه آخر جدول را در اختیار دارد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com