کد خبر ۳۴۱۴۵ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم پیشنهاد داد:

برگزاری جشنواره ثبت خاطرات دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با ارائه پیشنهاد برگزاری جشنواره ویژه ثبت خاطرات دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب گفت: خوب است جشنواره‌ای 19 دی پایه‌گذاری شود تا شاهد تولیدات هنری فاخر در این زمینه باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، احمد حسینی در جلسه ستاد گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن امام جواد استانداری برگزار شد گفت: علاوه بر روز 19 دی که یک روز ماندگار تاریخی است تجدید بیعت هر ساله مردم قم با مقام معظم رهبری نیز یک حرکت بی‌نظیر تاریخی است.

وی افزود: اگر برای این حرکت تمبر یادبودی رونمایی شود سبب ثبت بهتر آن در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با ارائه پیشنهاد تاسیس جشنواره ویژه دیدار مردم قم با رهبر انقلاب گفت: خوب است جشنواره‌ای فرهنگی هنری سالانه یا دوسالانه پایه‌گذاری شود تا شاهد تولیدات هنری فاخر در این زمینه باشیم.

وی ادامه داد: ثبت خاطرات مردمی در قالب‌های هنری و ادبی هم می‌تواند به ماندگار شدن این حرکت در تاریخ کمک کند و هم سبب تشویق مردم به حضور پرشورتر در آن می‌شود.

حسینی در پایان تبیین کرد: پس از انجام خود انقلاب، آن‌چه مهم است حفظ و نگهداری آن و رساندنش به نسل آینده است به همین دلیل باید اقداماتی که حرکت‌های گوناگون تاریخ انقلاب را ثبت می‌کنند گسترش داده شوند و مورد حمایت قرار بگیرند.

 

منبع:فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com