کد خبر ۳۴۱۵۵ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۴
معاون کمیته امداد استان قم خبر داد

کمک 7.6 میلیارد ریالی یک خیر قمی برای ساخت مسکن مددجویان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام استان قم از کمک 7 میلیارد و 650 میلیون ریالی یک فرد نیکوکار به طرح جهاد مسکن سازی برای مددجویان کمیته امداد قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، افشین پایانی‌فر گفت: یک نیکوکار قمی 7 میلیارد و 650 میلیون ریال به طرح جهاد مسکن سازی کمیته امداد قم برای ساخت مسکن مددجویان این نهاد در قم کمک کرد.

وی یادآور شد: کمک‌های خیرین در این طرح مستقیما برای ساخت یا خرید واحد مسکونی برای نیازمندان هزینه خواهد شد.

معاون کمیته امداد امام خمینی استان قم با اشاره به اینکه مسکن یکی از نیازهای اساسی جامعه هدف است که با تامین آن بیش از 60 درصد مشکل مددجویان حل می‌شود، سهم هر خانواده را برای یک واحد مسکن 250 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: مددجویان واجد شرایط کمیته امداد در این طرح با این رقم می‌توانند صاحب یک واحد مسکن دو خوابه با متراژ میانگین 100 متر مربع شوند که هیچگونه تسهیلات و اقساطی به آن تعلق نمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 751 خانواده سه نفره و بالاتر در شهم قم مستاجر هستند که از این تعداد 99 مورد از خانواده ایتام به شمار می‌روند که در صورت واگذاری زمین از طرف اداره کل مسکن و شهرسازی و خیرین، این نهاد با کمک خیرین و نیکوکاران عزیز نسبت به ساخت مسکن این خانواده‌ها نیز اقدام خواهد کرد.

پایانی‌فر با اشاره به فعالیت جهادی کارکنان کمیته امداد قم برای خانه‌دار شدن مددجویان گفت: در استان قم این طرح به نام جهاد مسکن سازی برای مددجویان نام گرفته و به لطف الهی توانسته‌ایم با کمک مردم و خیرین و منابع امدادی در چهار سال گذشته بیش از یک‌هزار خانواده زیرپوشش را در قالب ساخت مسکن و یا از طریق تعاونی‌های مسکن مهر خانه‌دار کنیم.

وی با دعوت از مردم و نیکوکاران برای خانه دار شدن این خانواده‌های نیازمند آبرومند گفت: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به حساب کمیته امداد استان قم به شماره 1322623527 بانک ملت با کد شناسه 332263 واریز کنند.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com