کد خبر ۳۴۴۹۲ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۸
سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم مطرح کرد

ایثار ماهان‌‌تندیس قم آماده حضور پرقدرت در مراحل پایانی لیگ برتر

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم از آمادگی این تیم برای ارائه بهترین نمایش خود در مراحل پلی‌آف و نهایی لیگ برتر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، عباس خاکی اظهار کرد: طبق برنامه‌ انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین تیم ما باید روزهای نهم و بیست و سوم بهمن ماه در دو دیدار مرحله پلی‌آف لیگ برتر به مصاف تیم هیئت زنجان برود.

وی ادامه داد: مسئولین دو تیم توافق کرده‌اند که هر دو بازی رفت و برگشت ایثار ماهان‌تندیس قم و هیئت زنجان vh در یک روز یعنی بیست و سوم بهمن ماه به میزبانی قم انجام بدهند تا تکلیف تیم برتر برای صعود به مرحله نهایی این فصل از مسابقات مشخص شود.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم عنوان کرد: ما صد در صد مدعی صعود به مرحله نهایی بازی‌های این فصل لیگ برتر به شمار می‌رویم و در هر دو مرحله باقی مانده از لیگ برتر امسال، آماده ارائه بهترین نمایش خود مقابل رقبا هستیم.

وی یادآور شد: تیم هیئت زنجان برای ما رقیب قابل احترامی است اما ایثار ماهان‌تندیس قم در این مرحله مدعی کسب پیروزی در هر دو مسابقه و صعود مقتدرانه به مرحله نهایی است تا همچون سال گذشته تمام توان خود را برای کسب مقام قهرمانی به کار بگیرد.

خاکی تاکید کرد: تمام دیدارهای مرحله مقدماتی برای ما حکم تدارک مناسب برای تقویت آمادگی تیم ایثار ماهان‌تندیس قم را داشت، من یقین دارم که تیم ما در مراحل پلی‌آف و نهایی با انسجام و هماهنگی بیشتری مقابل تیم‌های رقیب قرار گرفته و شکست‌ناپذیر خواهد بود.

وی یادآور شد: تمام تیم‌هایی که در مرحله پلی‌آف حضور دارند مدعی هستند اما یقینا تیم‌هایی که به مرحله نهایی می‌رسند توان قهرمانی دارند و ما با انگیزه تکرار قهرمانی دوره قبل گام به میدان رقابت با حریفان خواهیم گذاشت و تمام تمهیدات را برای ارائه بهترین بازی‌ خواهیم اندیشید.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم افزود: با توجه به توافقی که با تیم هیئت زنجان برای انجام بازی‌های رفت و برگشت پلی‌آف در قم داشته‌ایم از تیم شهرداری اراک دعوت کردیم تا در قم حضور یافته و یک بازی تدارکاتی با این تیم داشته باشیم.

وی مصاف تدارکاتی با تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری اراک را برای تیم ایثار ماهان‌تندیس قم مطلوب دانست و افزود: این بازی جذاب و تماشایی برابر تیم خوب، با انگیزه و با کیفیت شهرداری اراک به میزبانی سالن شهدای بهزیستی قم به انجام رسید و در پایان ایثار ماهان‌تندیس قم توانست این بازی را با نتیجه 75 بر 65 به نفع خود به پایان برساند.

خاکی تاکید کرد: در این بازی هدف ما کسب پیروزی نبود بلکه محک بازیکنان تیم بود زیرا از آخرین بازی ما در مرحله مقدماتی نزدیک به سه هفته می‌گذشت و لازم بود بازیکنان در شرایط مسابقه ارزیابی شوند، ضمن اینکه شهرداری اراک واقعا از تیم‌های خوب این فصل لیگ برتر است و بازیکنان خوبی دارد.

گفتنی است: در مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور ایثار ماهان‌تندیس قم روز بیست و سوم بهمن ماه در قم و در قالب دو دیدار رفت و برگشت پذیرای تیم هیئت زنجان خواهد بود و تیم شهرداری اراک نیز به ترتیب 16 و 30 بهمن ماه در اراک و اصفهان با تیم پیام مخابرات اصفهان دیدار می‌کند.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com