کد خبر ۳۴۶۹۰ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۶
نتایج پایانی لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور

ایثار ماهان‌تندیس قم بر سکوی قهرمانی بسکتبال با ویلچر ایران ایستاد

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم عصر جمعه شانزدهم بهمن ماه در قم در آخرین بازی خود از مرحله نهایی مسابقات با غلبه بر تیم هیئت جانبازان و معلولین اردبیل در لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور جشن قهرمانی گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، کسب سومین پیروزی متوالی در مرحله نهایی مسابقات فصل 1394 لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور عنوان نخست و مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌های لیگ ایران را نصیب تیم پرقدرت ایثار ماهان‌تندیس (ب) قم کرد.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس (ب) قم عصر جمعه شانزدهم بهمن ماه در قم در آخرین بازی خود از مرحله نهایی مسابقات در حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مردم قم در خانه ملت و مسئولین ارشد استان قم و همچنین جمع زیادی از علاقمندان به این رشته و طرفداران پرشور خود موفق به شکست تیم هیئت جانبازان و معلولین اردبیل شد.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس (ب) قم بعد از پیروزی‌های با ارزشی که در روز نخست بازی‌ها برابر تیم‌های بسکتبال با ویلچر شهرداری ارومیه و هیئت البرز کسب کرد، در روز پایانی و در سومین دیدار خود از مرحله نهایی مسابقات مقابل هیئت جانبازان و معلولین اردبیل پیروز شد و جشن قهرمانی برپا کرد.

براساس برنامه انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان کشورمان، تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس (ب) قم، هیئت البرز، هیئت جانبازان و معلولین اردبیل و شهرداری ارومیه چهار تیم حاضر در مرحله نهایی بسکتبال با ویلچر قهرمانی سوپر لیگ باشگاه‌های کشور بودند که در پایان سه روز رقابت تیم‌های حاضر در این مرحله قهرمان سال 94 لیگ و دو تیم صعود کننده به دسته بالاتر مشخص شدند.

بازی حساس تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس (ب) قم و هیئت جانبازان و معلولین اردبیل در روز پایانی از مرحله نهایی در حالی برگزار شد که علاقمندان زیادی از آن در سالن مجموعه ورزشی شهدای بهزیستی قم دیدن کردند و در نهایت بسکتبالیست‌های جانباز و معلول ایثار ماهان‌تندیس (ب) قم بعد از برتری 33 بر 30 در نیمه نخست، در پایان چهار کوارتر 10 دقیقه‌ای این دیدار با نتیجه 76 بر 57 برابر حریف پیروز شدند و به مقام قهرمانی دست یافتند.

در نوبت عصر نماینده ارومیه از سد رقیب عبور کرد و در روز دوم و پایانی نیز تیم‌های ایثار ماهان‌تندیس (ب) قم و شهرداری ارومیه برابر رقبای خود پیروز شدند تا به ترتیب نمایندگان قم، ارومیه، البرز و اردبیل در رده‌های اول تا چهارم قرار بگیرند.

این رده‌بندی در روز پایانی بازی‌های مرحله نهایی لیگ بسکتبال با ویلچر در حالی مشخص شد که ابتدا تیم شهرداری ارومیه با هیئت تیم هیئت البرز دیدار کرد و از سد حریف خود گذشت تا ارومیه‌ای‌ها جام نایب‌قهرمانی این دوره را تصاحب کنند.

برتری تیم شهرداری ارومیه برابر تیم مدعی هیئت البرز در روز پایانی مسابقات سند نایب‌قهرمانی تیم شهرداری را امضاء کرد تا این تیم با خاطره‌ای خوش از این رقابت‌ها به شهر خود باز گردد.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com