کد خبر ۳۴۲۰۷ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۹

تکریم بیش از 10 هزار خانواده معظم شاهد و ایثارگر قم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه، 10هزار373 دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگر در شهر قم و بخش های استان در قالب طرح سپاس انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، سردار سید جواد هاشمی در گفت و گویی با اشاره به اینکه سپاس، قدردانی، تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران تجلیل از ارزش هاست افزود: خانواده شهیدان پشتوانه انقلاب و ولی نعمتان جامعه اسلامی هستند که دیدار با ایشان و دیدن صبر، ایثار و حمایت آنها مایه دلگرمی مسئولان است.


وی با بیان اینکه دیدار با والدین، همسران و فرزندان شهیدان و ایثارگران، تجلیل از صبر و ایثار ملتی قهرمان و ایستاده در پای ارزش های انقلاب اسلامی است، گفت: این دیدارها علاوه بر تقویت روحیه دیدارکنندگان، موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و راه شهیدان از طریق بازماندگان آنها می شود.


وی ادامه داد: از همین رو رهبر معظم انقلاب بر این دیدارها تاکید نموده اند و ایشان در برنامه دیدار از خانواده شهیدان پیشرو و الگو هستند، همچنین رئیس جمهوری نیز در دیدارهای منظم برای سایر مسئولان الگوی عملی می باشد.


هاشمی با اشاره به اینکه انتقال روحیه ایثارگری موجب نشاط و پویایی جامعه است بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهیدان موجب تقویت روحیه خدمت رسانی در مسئولان نظام می شود.


وی با بیان اهمیت تکریم از بازماندگان شهیدان و وارثان فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: این فرهنگ عاشورایی است و تا این فرهنگ در جامعه زنده است جامعه ای پویا همراه با امنیت و عزت داریم.


وی حفظ ارزش ها را نیز در گرو حفظ فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: شهدا با ایمان های راسخ و ایثار جان خویش موجب پیروزی حق علیه باطل شدند و ادامه این مسیر و حفظ دستاوردهای شهیدان نیازمند زنده نگه داشتن همین فرهنگ است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com