کد خبر ۳۴۳۱۰ انتشار : ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۹
سرپرست هیئت کاراته قم:

دست مهدی‌زاده از کسب مدال لیگ جهانی کاراته کوتاه ماند

سرپرست هیئت کاراته استان قم گفت: دست امیر مهدی‌زاده، از کسب مدال لیگ جهانی کاراته در فرانسه کوتاه ماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، علیرضا برخورداری اظهار داشت: امیر مهدی‌زاده ستاره قمی تیم ملی کاراته کشورمان که در مسابقات کاراته وان فرانسه شرکت کرده است نتوانست در این مسابقات مدالی کسب کند.

وی افزود: مرحله اول از مسابقات لیگ جهانی کاراته در سال نوی میلادی که کاراته وان خوانده می‌شود به میزبانی پاریس انجام شد و امیر مهدی‌زاده به عنوان عضوی از تیم ملی کشورمان در این مسابقات برابر حریفان اروپایی روی تاتامی رفت.

سرپرست هیئت کاراته استان قم گفت: مهدی‌زاده در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم کومیته انفرادی در دور نخست با قرعه استراحت مواجه شد اما در دور دوم برابر کاراته کای فرانسوی با حساب ۵ بر ۲ پیروز شد.

برخورداری بیان داشت: دومین دیدار مهدی‌زاده در مرحله سوم برابر کاراته کای میزبان انجام شد که این مسابقه با برتری ۲ بر صفر مهدی‌زاده همراه بود و سپس این کاراته کای قمی در دور چهارم برابر یک کاراته کای فرانسوی دیگر ۲ بر یک به برتری رسید.

وی عنوان کرد: مهدی‌زاده در دور پنجم برابر یک کاراته کای قدرتمند ایتالیایی روی تاتامی رفت و با شکست ۴ بر صفر شانس حضور در فینال را از دست داد اما شکست کاراته کای ایتالیایی برابر نماینده جمهوری آذربایجان سبب شد دست مهدی‌زاده از کسب مدال برنز هم کوتاه بماند.

سرپرست هیئت کاراته استان قم تصریح کرد: امیر مهدی‌زاده امسال در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن صاحب مدال طلا شد و پاییز سال گذشته در بازی‌های آسیایی اینچئون مدال طلا و در مسابقات جهانی برمن آلمان مدال برنز را کسب کرده بود.

منبع: مهرنيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com