کد خبر ۳۸۹۹۸ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۶
در جلسه شورای اسلامی استان قم صورت گرفت

تقدیر از امیر مهدی زاده قهرمان کاراته جهان

در جلسه شورای اسلامی استان قم از امیر مهدی زاده قهرمان کاراته جهان تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،جلسه شورای اسلامی استان عصر امروز با حضور اعضای این شورا در ساختمان فرمانداری شهر قم برگزار شد.

حسن بختیاری در ابتدای این جلسه با اشاره به هیأت تطبیق مصوبات شوراها اظهار کرد: براساس قانون این هیأت برای تطبیق مصوبات شوراها در استان قم تشکیل شد، در آن هیأت رئیس شورای اسلامی استان، دادستان قم و فرماندار حضور دارند.

رئیس شورای اسلامی استان قم ادامه داد: طی 13 جلسه هیأت تطبیق استان، 219 مصوبه مورد بررسی قرار گرفت و از این تعداد 138 مصوبه برای شورای شهر قم، 15 مصوبه برای شورای شهر قنوات، 12 مصوبه برای شورای شهر جعفریه و 14 مصوبه هم برای شورای شهر کهک بوده است.

علی اصغر ابوالحسنی عضو شورای اسلامی استان قم در ادامه این جلسه گفت: باید این شورا در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان درگیر شود و اعضای شورای اسلامی استان قم هم پیشنهادهای خود را از طریق این شورا به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارائه کنند.

وی افزود: اعتقاد دارم که ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم تاکنون کارآمد نبوده است، همه در خصوص بحث اقتصاد مقاومتی ذی نفع هستیم و باید سعی کنیم که فرمان مقام معظم رهبری در این خصوص تحقق پیدا کند.

علی قاسمی ورجانی عضو دیگر این شورا نیز در ادامه با اشاره به وضعیت شوراهای عالی استان‌ها گفت: این شوراها هشت اجلاس را امسال برگزار کرده که در آن 23 طرح مطرح شده و 13 طرح هم در شورای عالی استان‌ها مصوب شد و طرح‌های مصوب شده در این شورا به دولت و مجلس ارائه می‌شود.

بر اساس این گزارش در بخش پایانی جلسه شورای عالی استان قم از امیر مهدی زاده قهرمان قمی در عرصه رقابت‌های جهانی کاراته با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

غلامرضا دباغیان سرمربی سابق تیم ملی کاراته کشور در این جلسه با اشاره به وضعیت رشته کاراته در قم اظهار کرد: امیر مهدی زاده برای رسیدن به مقام قهرمانی زحمت زیادی کشید، بسیاری از قهرمانان رشته کاراته کشورمان از قم هستند و باید به این قهرمانان توجه شود.

امیر مهدی زاده هم در بخش پایانی این جلسه گفت: توقع حمایت از مدیران استان دارم چرا که 15 سال از عمر خودم را در رشته کاراته گذاشتم و مدال‌های زیادی را کسب کردم و پرچم کشورمان را در دنیا بالا بردم.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com