کد خبر ۳۴۳۶۱ انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۴

برداشت بخشی از محصول کشاورزی روستای حاجی‌آباد به همت دانش‌آموزان جهادی

دانش‌آموزان بسیجی در قالب اردوی جهادی یک روزه و در راستای اجرای طرح صالحین به برداشت بخشی از محصول کشاورزی در روستای حاجی‌آباد قنوات کمک کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، محمد شیرغلامی از اجرای اردوی جهادی یک روزه در قالب طرح صالحین با حضور دانش‌آموزان بسیجی خبر داد و اظهار کرد: یکی از برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی در سال 94 برگزاری اردو‌های جهادی یک روزه با حمایت سازمان بسیج سازندگی است که این اردوها با هدف محرومیت‌زدایی از چهره استان قم و همچنین تحقق منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با ورود اقشار بسیج در عرصه‌های محرومیت‌زدایی و ترویج اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه معرفت افزایی دانش‌آموزان بسیجی یکی از اهداف برگزاری این اردوهای یک روزه است بیان کرد: امروز 90 دانش‌آموز از دو مدرسه به این اردو اعزام شدند که در پایان برداشت محصول زمین‌های کشاورزی، امام جمعه شهر قنوات تذکرات اخلاقی را برای ایشان بازگو کرد.

فرمانده حوزه سه بسیج دانش‌آموزی استان قم آشنایی دانش‌آموزان با ظرفیت‌های کشاورزی استان را از دیگر اهداف برگزاری این اردوها ذکر کرد و گفت: در حین برگزاری این اردو‌ها دانش‌آموزان با تلاش‌های انجام شده برای تولید محصولات کشاورزی و مواد غذایی آشنا می‌شوند که این امر نیز موجب بهینه مصرف کردن محصولات و دوری از اسراف مواد غذایی خواهد شد.

شیرغلامی با اشاره به اینکه استقبال خوبی از سوی مدیران مدارس و دانش‌آموزان از برگزاری این اردوها شده است، خاطر نشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان بسیج سازندگی و آموزش پرورش استان قم سعی کردیم این اردوها به صورت مستمر در طول سال تحصیلی برای مدارس استان به اجرا برسد.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com