کد خبر ۳۴۴۱۴ انتشار : ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۹
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت بحران برای 970 داوطلب در قم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم به برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت بحران برای 970 داوطلب در قم اشاره کرد و گفت: بر اساس گزارش‌های ارائه شده به سامانه ارتباطی جمعیت هلال احمر 240 مورد حادثه در شهر قم رخ داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، محمد گلفشان سه‌شنبه شب در جلسه شورای مدیریت بحران استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون در حوزه امدادی مدیریت بحران 9 کارگروه ایجاد و 46 مصوبه تعیین شده که اکنون این مصوبه‌ها در حال اجراست.

وی با بیان اینکه استان قم با توجه به جایگاهش نیازمند نگاه ویژه مسئولان ملی است، تصریح کرد: استان قم معین استان تهران است به همین علت باید امکانات قابل توجهی در اختیار دستگاه‌های امدادی این استان قرار گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از ایجاد دو سوله امدادی در سلفچگان با استفاده از ظرفیت هلال احمر استان قم یاد کرد و گفت: جمعیت هلال استان قم بر اساس دستور استاندار قم به دنبال تقویت بسترهای امدادی در بخش‌های استان است و در این راستا نخستین اقدامات خود را در بخش جعفریه آغاز کرده است.

وی با تاکید بر اینکه واحد بودن شعبه هلال احمر استان قم در کاهش امکانات ملی تاثیر بسیاری دارد، عنوان کرد: مسئولان استانی در مناسبت‌های مذهبی با تمام ظرفیت برای خدمات‌رسانی به زائران و شهروندان قمی رسالت‌های خود را انجام می‌دهند اما استان قم تاکنون نتوانسته به جایگاه اصلی خود برسد زیرا برخی در داخل و خارج مخالف پیشرفت این شهر هستند.

گل‏فشان به برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت بحران برای 970 نفر در قم اشاره کرد و افزود: بر اساس گزارش‌های ارائه شده به سامانه ارتباطی جمعیت هلال احمر 240 مورد حادثه در شهر قم رخ داده است.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com