کد خبر ۳۴۴۳۵ انتشار : ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۷
با سخنرانی آیت‌الله خاتمی

دوازدهمین نشست هم‌اندیشی اساتید اخلاق حوزه در قم برگزار می‌شود

دبیر دوازدهمین نشست هم‌اندیشی اساتید اخلاق حوزه از برگزاری این نشست با موضوع بررسی راهکارهای ارتقاء اخلاق و معنویت با تاکید بر نحوه ارائه دروس اخلاق خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) حجت‌الاسلام یوسف علوی راد با اشاره به دوازدهمین نشست هم‌اندیشی اساتید اخلاق حوزه اظهار کرد: اساتید اخلاق که در مدارس علمیه از محضر آنها بهره‌مند می‌شویم، در این نشست شرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این نشست دارای موضوع بررسی راهکارهای ارتقای اخلاق و معنویت با تاکید بر نحوه ارائه دروس اخلاق است، می‌خواهیم راهکارهایی که سبب می‌شود معنویت و اخلاق رشد پیدا کند، شناسایی شود.

مسئول اعزام اساتید اخلاق به مدارس علمیه کل کشور با بیان اینکه اساتیدی که در مدارس علمیه به تدریس درس اخلاق می‌پردازند به این مراسم دعوت شده‌اند، گفت: راهکارهایی در این نشست ارائه می‌شود تا طلاب در درس اخلاقی که در مدارس گفته می‌شود، رشد معنوی پیدا کنند. باید دروس اخلاق را نهادینه کنیم تا ارتقای معنوی و بهره‌وری معنویت در این درس‌ها افزایش پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: افراد در این هم‌اندیشی با آرا و افکار همدیگر آشنا می‌شوند، تا مقداری تشتت آرا بین افراد کمتر شده و دیدگاه اساتید نسبت به همدیگر روشن‌تر مطرح شود.

دوازدهمین نشست هم اندیشی اساتید اخلاق حوزه هفتم بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با سخنرانی آیت‌الله خاتمی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com