کد خبر ۳۴۶۹۶ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۴

رفع كمبودهاي شهري با تسهيل زمينه‌هاي سرمايه گذاري در قم

معاون وزير راه و شهرسازي و مديرعامل سازمان ملي زمين و مسكن بر ضرورت رفع كمبودهاي شهري با تسهيل زمينه‌هاي سرمايه گذاري در قم تاكيد كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم، سيد محمد پژمان در جلسه مشترك با شهردار و مديران شهري قم، با اشاره به جايگاه قم و ضرورت توسعه روند خدمات رساني در اين شهر خاطرنشان كرد: قم ظرفيت‌ها و نيازهاي فراواني در بخش‌هاي مختلف دارد كه اين اهميت توسعه خدمات رساني به مردم را بيشتر نمايان مي سازد.

وي با بيان اينكه استفاده از توان سرمايه گذاران تاثير بسزايي در رفع كمبودهاي شهري در قم دارد، افزود: شهر مقدس قم ساليانه ميزبان خيل عظيم مسافران و زوار نه تنها از مناطق مختلف كشور بلكه از مناطق مختلف جهان است كه استفاده از اين مهم نيازمند حضور سرمايه گذار و توسعه برنامه‌هاي گردشگري است.

مديرعامل سازمان ملي زمين و مسكن با تاكيد بر اينكه زيرساخت‌هاي خدمات رساني در قم بايد شايسته زوار و مسافران باشد، تصريح كرد: قم شرايطي همچون مشهد دارد و اگر زمينه‌ها فراهم باشد مشتاقان زيادي براي سرمايه گذاري حضور دارند.

وي ادامه داد: در گذشته در مشهد هم شرايط خوبي براي سرمايه گذاري فراهم نبود اما امروز با همكاري مجموعه‌هاي مختلف شهر، شاهد توسعه روزافزون خدمات و زيرساخت‌ها هستيم.

پژمان بيان كرد: در كشور شخصيت‌هايي هستند كه با كمي حمايت، حاضرند ظرفيت فراواني براي شهر ايجاد كنند، اما بايد زمينه حضور آنها فراهم شود.

معاون وزير راه و شهرسازي با تاكيد بر عزم دولت براي توسعه زيرساخت هاي شهر قم گفت: بايد راهكارهايي مناسب براي حضور سرمايه گذار فراهم شود و به نوعي سرمايه گذار را مشتاق به حضور در قم كرد.

 

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com