کد خبر ۳۲۲۳۱ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۱
شهردار کلانشهر قم خبر داد:

آمادگی كامل برای فصل سرما/بهره‌برداری از ادامه بلوار زائر تا پايان سال

دكتر مرتضي سقاييان‌نژاد شهردار کلانشهر قم از آمادگي كامل شهرداری قم براي فصل سرما خبر داد و گفت: براي فصل سرما آمادگي لازم را داريم و تجهيزات مورد نياز نيز خريداری شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، دكتر مرتضي سقاييان‌نژاد در گفت‌وگويي با اشاره به پيش بيني‌هاي صورت گرفته براي مقابله با فصل سرما بيان كرد: از دو ماه قبل معاونت خدمات شهري شهرداري قم پيش بيني‌هاي لازم را در خصوص فصل سرما انجام داده و وسايل و تجهيزاتي كه مورد نياز اين فصل است تهيه و آماده سازي شده است.

وي بيان كرد: همچنين آسيب‌هايي كه در سال‌هاي گذشته با آن روبه‌رو بوديم شناسايي شده و مشكلات برطرف شده است.

شهردار قم گفت: در روزهاي گذشته شاهد بروز سيلاب بوديم كه البته در سطح شهر قم هيچ مشكلي نداشتيم و مشكلي كه در پرديسان به دليل جاري شدن آب‌هاي بالادست بروز كرد به دليل اين بود كانالي كه بايد احداث مي‌شد احداث نشده بود و در جلساتي كه در استانداري برگزار كرديم قرار بر اين شد كه اين كانال احيا و آماده سازي شود.

وي بيان كرد: زير پل جوادالائمه يكي از بخش‌هايي بود كه نياز داشتيم مشكلات آن برطرف شود و در اين خصوص پيش‌بيني‌هاي لازم صورت گرفته است.

سقاييان‌نژاد گفت: در سطح رودخانه دو ساعت قبل از بروز سيلاب تمام محوطه از ماشين‌ها خالي شد و برخي از ماشين‌ها را نيز با جرثقيل به خارج از بستر بلوار زائر منتقل كرديم و در سطح شهر قم مانور عالي شكل گرفت.

وي بيان كرد: براي فصل سرما آمادگي لازم را داريم و تجهيزات مورد نياز نيز خريداري شده است و اميدواريم كه در زمستان امسال شهري امن داشته باشيم.

شهردار قم در خصوص احداث ادامه بلوار زائر تا پرديسان بيان كرد: ادامه بلوار زائر در حال احداث است و تا پايان سال اين بلوار به بهره‌برداري مي‌رسد.

منبع: شهرنیوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com