کد خبر ۳۴۷۲۴ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۴

استاندار قم: تکریم شهدا و خانواده آنها مهمترین وظیفه مسئولان است

استاندار قم گفت: تکریم و تجلیل از شهدا و خانواده معظم آنها از مهترین وظیفه ها و تکلیف های مسئولان است که باید به آن توجه داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، سید مهدی صادقی عصر پنجشنبه در حاشیه آیین میهمانی لاله ها افزود: البته تکریم شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس باید در تمامی ایام بوده و منحصر به دهه فجر و دیگر مناسبت ها نباشد.

وی بر ضرورت برنامه ریزی در جهت خدمتگزاری هرچه بیشتر و بهتر به خانواده های معظم شهدا تاکید و خاطرنشان کرد: هرچه می توانیم باید به این عزیزان که با ایثار و از خودگذشتگی جان خود باعث عزت و افتخار ایران اسلامی شده اند، خدماتی که لازم است را ارایه دهیم.

استاندار قم بر ضرورت الگوبرداری نسل جوان و نوجوان کشور از شهدای گرانقدر ایران اسلامی تاکید کرد و گفت: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این جایگاه بلند قرار گرفته است، مرهون شهیدانی است که با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.

آیین میهمانی لاله ها در چهارمین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم برگزار شد.

 

منبع: فردونيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com