کد خبر ۳۴۵۹۹ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۷

استاندار قم زنگ انقلاب را نواخت/تاكيد استاندار بر حفظ دستاوردهاي انقلاب توسط نسل جوان

استاندار قم گفت: نسل امروز نیز باید در حفظ و صیانت از ارزش های انقلاب و میراث گرانبهای شهدا، از طریق تحصیل، راستگویی، صداقت و وفای به عهد نهایت تلاش و کوشش را داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومي استانداري قم، سيد مهدي صادقي روز دوشنبه با حضور در دبيرستان حاج اسدالله نمازيخواه، همزمان با سراسر كشور زنگ انقلاب اسلامي را نواخت.

استاندار قم در اين مراسم با اشاره به پيروزي انقلاب اسلامي در سال 1357 به رهبري امام خميني (ره) اظهار كرد: اين پيروزي نتيجه ي اتحاد مردم در دستيابي به هدف مشترك يعني سرنگوني نظام شاهنشاهي و اطاعت از فرامين رهبر كبير انقلاب اسلامي بود.

وي نقش ايستادگي و از خودگذشتگي مردم در به ثمر رسيدن انقلاب اسلامي را مورد توجه قرار داد و افزود: تداوم اين انقلاب نيز مرهون خونهاي پاكي است كه براي حراست از آن ريخته شده است.

نماينده عالي دولت در استان نوجوانان و جوانان را اميدهاي آينده ي انقلاب اسلامي دانست و تصريح كرد: كسب علم و معرفت در كنار دين مداري مهمترين وظيفه ي دانش آموزان براي ادامه ي اين راه مقدس است.


صادقي در ادامه به مسئله ي ديپلماسي ايران در بحث هسته اي اشاره و خاطرنشان كرد: توافق تاريخي ايران بر سر فعاليت هاي هسته اي موجب شد تا سايه ي ايران هراسي، تحريم و جنگ احتمالي از جمهوري اسلامي برداشته شود.

وي با اشاره به وضع تحريم ها بر اساس قطع نامه هاي فصل هفتمي شوراي امنيت سازمان ملل بر عليه ايران تصريح كرد: تيم دپلماسي كشور در شرايطي به اين توافق دست يافت كه غرب همه ي توان خود را براي مقابله با ايران از طرق مختلف از جمله تحريم و جنگ مهيا ساخته بود.

در ادامه مراسم زنگ انقلاب اسلامي همزمان با سراسر كشور و در لحظه ورود تاريخي امام خميني (ره) به ميهن اسلامي توسط استاندار قم نواخته شد.

استاندار قم سپس در مراسم گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي كه با حضور مسئولان استان و اقشار مختلف مردم ولايي قم در شبستان حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد حضور يافت.

صادقي همچنين در مراسم راهپيمايي از حرم مطهر كريمه اهل بيت(س) به سمت بيت امام خميني (ره) شركت كرد و با آرمان هاي امام راحل تجديد پيمان نمود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com