کد خبر ۳۴۷۰۷ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۲

همایش تجلیل از آزادگان سیاسی انقلاب اسلامی برگزار شد

همایش تجلیل از آزادگان سیاسی انقلاب اسلامی با حضور استاندار قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، سید مهدی صادقی استاندار قم ظهر ديروز در همایش تجلیل از آزادگان سیاسی انقلاب اسلامی که با حضور آیت الله گرامی در سالن همایش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم برگزار شد، طی سخنانی انقلاب اسلامی را ثمره رهبری امام خمینی (ره) و مجاهدت های مردم دانست.

استاندار قم با بیان اینکه شرایط پیش از انقلاب با وضعیت کنونی نظام قابل مقایسه نیست، افزود: افراد زیادی برای ثبات و اقتدار ایران اسلامی از دارایی‌های مادی و جانی خود گذشته‌اند.

صادقی با اشاره به شرایط سخت فعال دینی و سیاسی دررژیم شاهنشاهی اضافه کرد: کسی فکر نمی‌کرد که ایران اسلامی بتواند با تکیه بر قدرت مردم به این جایگاه برسد.

صادقی با اشاره به آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی در برپایی حکومت اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند به خدمت‌گذاران ایران نظام توفیق‌ دهد تا بتوانیم خواسته‌های امام خمینی(ره) را در جامعه اسلامی تحقق بخشیم.

نماینده عالی دولت در استان به جایگاه کنونی ولایت فقیه در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور شخصیت‌های برجسته دینی برکت‌های ویژه‌ای برای نظام اسلامی داشته است.

صادقی بر برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و ادامه داد: الگوبرداری نسل جوان جامعه از شهدا تحقق خواسته‌ها و آرمان‌های امام خمینی(ره) را برای جامعه اسلامی به دنبال دارد.

 

منبع: فردونيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com