کد خبر ۳۴۷۳۵ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۲

استاندار قم: انتخابات‌ حرکتی ملی برای تقویت اعتلای جمهوری اسلامی اس

استاندار قم با اشاره به اهمیت پذیرفتن اشتباهات و روحیه نقدپذیری در نامزدهای انتخاباتی، گفت: انتخابات حرکتی ملی برای تقویت اعتلای جمهوری اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، سید مهدی صادقی در همایش جشن "انقلاب اسلامی استحکام خانواده، زنان و سبک زندگی ایرانی- اسلامی" که پیش از ظهر ديروز در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حضور بانوان و نقش آن‌ها در جامعه و خصوصاً حضور آنها در نهضت امام خمینی (ره) همیشه به صورت فعال احساس شده است.

استاندار قم با اشاره به اینکه از سال 42 که جرقه انقلاب زده شد حضور زنان به ویژه زنان قمی چشمگیر بود، افزود: تعدادی از بانوان در جریانات انقلاب حتی درگیر مبارزات می‌شدند و اگر نبودند این بانوان مردان شاید جرأت کمتری برای حضور در صحنه‌های انقلاب پیدا می‌کردند.

استاندار قم با اشاره به اینکه وظیفه همگان است که این کانون را تقویت کنند، افزود:  اگر بخواهیم نسلی مؤمن و معتقد و باتقوا داشته باشیم باید توجه به تقویت بنیان خانواده را اصل قرار دهیم، بنیاد خانواده می تواند نسلی درست را تربیت کند واگر بخواهیم در کشور نسلی باشخصیت و مستحکم را تربیت کنیم باید نهاد خانواده را تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم این جامعه را با کار کارشناسی و دقیق در پیش ببریم راهی جز این که این همدلی و همزبانی را که شعار اصلی انقلاب است و رهبر تاکید مجدد برآن در سال جدید داشتند به عنوان نقطه عطف تاریخی است تاکید داشته باشیم و اگر نباشد چیزی جز هدر رفت نیرو سرمایه نخواهیم داشت و روز به روز شاهد واگرایی بیشتری خواهیم بود.

صادقی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، عنوان کرد: انتخابات دو مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم که کمتر از یک ماه به آن باقی نمانده، توصیه‌های رهبرمعظم انقلاب و بزرگان در این راه همه یک نکته را دنبال می‌کنند که انتخابات یک حرکت ملی برای تقویت اعتلای ملی می دانند.

وی با بیان اینکه اگر می خواهیم به جایی برسیم باید روحیه نقدپذیری را داشته باشیم، عنوان کرد: بنای صداقت و پذیرفتن این که انسان اشتباه می‌کند، اصولی دارد که یکی از آنها نقدپذیری است، هیچ انسانی خالی از اشکال نیست و فردی که می خواهد مسئولیتی را بپذیرد باید نسبت به اشتباهات خود آگاه شود.

استاندار قم با اشاره به اینکه این مسئله  و کارهای به دور از اخلاق به انتخابات لطمه می زند، افزود: باید تلاش کنیم که با وجود همه سلایق این اعتماد و اتکا وجود داشته باشد که افراد حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.

 

منبع: تسنيم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com