کد خبر ۳۵۱۴۴ انتشار : ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۱
همايش تجليل از يكصد مدير شايسته ملي با رويكرد تجليل از مديران موفق جوان

انتخاب شهردار اسبق منطقه 4 قم و مدیر فعلی ادارۀ آبفای شهرهای استان قم به عنوان مدیر شایسته کشوری

آقای احمد نکونام ، مدیر ادارۀ آبفای شهرهای استان قم در این مراسم ضمن دریافت گواهینامه و مدال زرین نشان عالی مدیر شایسته ملی ، گواهینامه و مدال زرین ایزوی توسعۀ کسب و کار از شرکت TUV INTERNATIONAL به ایشان اهداء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، همایش تجلیل از یکصد مدیر شایسته ملی با رویکرد تجلیل از مدیران موفق جوان ، در مرکز همایش های بین‏المللی صدا و سیما برگزار گردید که در این مراسم ضمن دریافت گواهینامه و مدال زرین نشان عالی مدیر شایسته ملی ، گواهینامه و مدال زرین ایزوی توسعۀ کسب و کار از شرکت  TUV INTERNATIONAL به ایشان اهداء شد.


این انتخاب پس از ممیزی و احراز شرایط طبق شاخص‏های مدیر شایسته ملی از جمله کار آفرینی ، توسعه ، ابتکار ، خلاقیت و نیز سوابق اجرایی توسط رأی داوران گروه متخصصین ایران صورت گرفته است .


گفتنی است این همایش از سوی بنیان چهره‏ های ماندگار و گروه متخصصین ایران و با حضور مدیران مجمع متخصصین ایران ، اتحادیه شرکت های دانش بنیان ، بنیاد چهره های ماندگار ایران و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و صاحبنظران و مدیران دستگاه های مختلف اداری ، اجرایی ، مراکز صنعتی ، تولیدی و اقتصادی برگزار شد .


این مدیر جوان  در کنار تعدادی از مدیران کشور و استانی از جمله مدیرعامل بانک شهر ، مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران ، شهردار نیشابور ، مدیرعامل بانک قرض ‏الحسنۀ مهر ایران ، شهردار لاهیجان ، مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان ، شهردار شیروان ، مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کار ایران و ... این توفیق را کسب کرده است .


نکونام دارای سوابق اجرایی متعددی از جمله شهرداری منطقۀ چهار کلانشهر قم ، شهرداری کهک و مدیرعاملی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر قم را در کارنامۀ مدیریتی خود داراست و شایان ذکر است که ایشان در سال 89 نیز موفق به دریافت لوح تقدیر از مقام عالی وزارت کشور بعنوان یکی از 12 شهردار برتر کشوری شده‏ اند .

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com