کد خبر ۳۵۱۴۸ انتشار : ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۵

آمادگي كامل نيروهاي آتش‌نشاني در روز انتخابات

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني شهرداري قم از آمادگي كامل نيروهاي آتش‌نشاني در روز انتخابات خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم، عباس جعفري با اشاره به وجود ۶۰۰ پرسنل در سازمان آتش‌نشاني اظهار كرد: سازمان آتش‌نشاني داراي سه شيفت با ظرفيت ۲۰۰ نفر است كه آمادگي لازم را براي حضور در انتخابات دارا هستند.

وي با بيان اينكه سازمان آتش‌نشاني قم داراي حدود ۸۰ ماشين عملياتي است افزود: سازمان آتش‌نشاني براي هر عمليات حداقل دو ماشين را به‌عنوان پيش رو و پس رو به كار مي‌گيرد كه براي روز جمعه تمام نيروها و تجهيزات آماده باش هستند.

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني قم از درخواست استقرار نيروهاي آتش‌نشاني استقبال و تصريح كرد: به دليل تعدد حوزه‌هاي اخذ راي در سطح استان، توانايي استقرار نيرو در تمام حوزه‌ها براي سازمان وجود ندارد اما در صورت درخواست، نيروهايي به برخي از حوزه‌ها اعزام مي‌شود.

وي با بيان اينكه سازمان آتش‌نشاني تمهيدات لازم براي انتخابات را در دستور كار دارد خاطرنشان كرد: بازديد و شناسايي حوزه‌هاي رأي گيري قبل از انتخابات و براي جلوگيري از هرگونه حادثه و اتفاق در دستور كار سازمان آتش‌نشاني قرار داشته و اين طرح به صورت ايستگاه محور در حال انجام است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com