کد خبر ۳۵۱۶۳ انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۵
فرمانده انتظامی استان قم:

امنیت انتخابات مهم ترین فصل از رویداد سیاسی و اجتماعی کشور است

فرمانده انتظامی استان قم ، گفت: 'امنیت انتخابات'، مهم ترین فصل از این رویداد سیاسی و اجتماعی کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردارکاظم مجتبایی در حاشیه بازدید از یگان عملیاتی فوریت های پلیسی110قم و آمادگی این یگان در آستانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: هفتم اسفند ماه یکی از بزگترین رویداد سال94رقم خواهد خورد از این رو برابر قوانین پیش بینی شده پلیس سهم عمده و نقش محوری در تامین امنیت انتخابات دارد.


مجتبایی افزود: فرماندهی انتظامی استان قم جهت تامین امنیت همه جانبه انتخابات و انجام این وظیفه اساسی و رسالت مهم، مدت هاست برنامه ریزی و اقدامات لازم را برای فرآیند قبل، حین و پس از آن پیش بینی کرده که به موقع اجرا می شود.


وی امنیت فضای انتخاباتی استان قم را همکاری بسیار خوب مردم و نامزدهای انتخاباتی بیان کرد.


فرمانده انتظامی استان قم افزود: پلیس قم برای این رویداد مهم با آمادگی صددرصد سعی دارد تا علاوه بر حفاظت از صندوق های اخذ رای در تامین امنیت همه جانبه انجام وظیفه کند.


وی گفت: البته دستگاه های نظامی، امنیتی و قضایی استان نیز در کنار ما خواهند بود اما نقش محوری و اساسی توسط پلیس ایفا می شود.


مجتبایی اظهارداشت: پلیس قم در همه سطوح ترافیکی، انتظامی و عملیاتی آمادگی بسیار خوبی داشته و یگان فوریت های پلیسی110نیز که در طول سال بیش از360هزار عملیات پلیسی انجام می دهد، در انتخابات در کنار سایر همکاران حضور خواهند داشت.


فرمانده انتظامی استان قم ابراز امیدواری کرد:با سربلندی نیروی انتظامی از این ماموریت خطیر و انتخاب خوب مردم، هم آوردی و حماسه بسیار بزرگ و به یادماندنی حاصل شود.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه برگزار می شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com