کد خبر ۳۵۳۷۶ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۸

دوره دانش افزایی دروازه‌بانی فوتبال در قم برگزار شد

دوره دانش افزایی دروازه بانی فوتبال در قم با حضور جلال بشرزاد مدرس رسمی دروازه بانی کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، دوره دانش افزایی دروازه‌بانی فوتبال در استان قم با حضور مدرس رسمی دروازه بانی کنفدراسیون فوتبال آسیا و دروازه‌بان اسبق تیم ملی، جلال بشرزاد با حضور مربیان فوتبال قم انجام شد.

در این دوره که به همت واحد آموزش هیئت فوتبال استان قم و در راستای برنامه‌های آموزشی و با استقبال بی‌نظیر مربیان استان و سراسر کشور روبرو شد که تعداد شرکت کنندگان در دوره به حدود بیش از ۵۰ نفر رسید.

مربیانی از استان‌های مختلف از جمله تهران، مرکزی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، مازندران، خراسان رضوی و جنوبی، اصفهان و بوشهر در این دوره آموزشی شرکت کردند.

با توجه به رویکرد آموزش فدراسیون و افزایش سطح کیفی مربیان از طریق دوره‌های دانش افزایی است، کمیته آموزش هیئت فوتبال به منظور پیگیری اولویت‌های چشم انداز آموزشی برگزاری دوره‌های آموزشی را در دستور کار قرار داده است..

در پایان دوره و مراسم اختتامیه که باحضور کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم برگزار شد به شرکت کنندگان در دوره، گواهینامه شرکت در دوره اعطا شد.

استان قم پیش از این میزبان دوره آموزشی سطح یک و ۲ فوتسال آسیا با تدریس علی صانعی مربی سابق تیم ملی فوتسال و علیرضا رعدی مدرس فدراسیون بود.

 

منبع: مهرنيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com