کد خبر ۳۵۵۳۱ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۶
رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم خبر داد

موفقیت کیک‌بوکسینگ‌کاران قم در کسب 4 مدال قهرمانی کشور

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با بيان اين كه اين هيئت از نظر جمعیت ورزشکار سازمان یافته جزو هیئت‌های برتر محسوب می‌شود، از موفقیت رزمی‌کاران قم در کسب 4 مدال از رقابت‌های کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، جواد محمدزاده اظهار کرد: هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از نظر جمعیت ورزشکار سازمان یافته جزو هیئت‌های برتر محسوب می‌شود زیرا این موضوع یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی هیئت‌های ورزشی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: با توجه به سبک‌ها و رشته‌های متنوعی که زیر مجموعه هیئت ورزش‌های رزمی فعالیت می‌کنند، بالطبع در طول سال اعزام‌های مختلفی به مسابقات رزمی قهرمانی کشور صورت می‌گیرد و نمایندگان شایسته قم مدال‌های ارزشمندی برای ورزش قم کسب می‌کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: هیئت ورزش‌های رزمی به واسطه مدال‌های متنوع رزمی‌کاران موفق خود در شاخص کسب مدال که برای ارزیابی هیئت‌های برتر ورزش قم مورد لحاظ قرار می‌گیرد نیز جزو هیئت‌های برتر ورزش قم محسبو می‌شود.

وی عنوان کرد: در مسابقات قهرمانی سبک گراپلینگ کیک‌بوکسینگ کشور که با حضور چهره‌های مطرح و شاخص از استان‌های مختلف به انجام رسید شاهد درخشش رزمی‌کاران قم بودیم و تیم اعزامی هیئت قم موفق به کسب چهار مدال ارزشمند این پیکارها شد.

محمدزاده با بیان اینکه سه مدال طلا و یک برنز سهم رزمی‌کاران قم از این رقابت‌ها بود، عنوان کرد: نمایندگان سبک گراپلینگ کیک‌بوکسینگ قم حتی شانس کسب مدال‌های بیشتری داشتند اما در مجموع چهار مدال گرفتند تا در جمع تیم‌ها برتر نیز قرار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمان سبک گراپلینگ کیک‌بوکسینگ مردان کشور در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به انجام رسید و ٣٧٠ رزمی‌کار در قالب 18 تیم از استان‌های مختلف برای تصاحب کمربند طلایی و نشان افتخار با یکدیگر پیکار کردند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: در رده سنی نوجوانان این دوره از مسابقات گراپلینگ کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور، مهدی برزگر در وزن 39 کیلوگرم با شکست تمامی حریفان خود به مقام نخست دست یافت و لوح طلایی را از آن خود کرد.

وی یاد آور شد: همچنین علیرضا معصومی‌فر در وزن 47 کیلوگرم دیگر رزمی‌کار موفق تیم هیئت ورزش‌های رزمی استان قم بود که با عبور از سد دیگر رقبای خود بدون شکست و با شایستگی به مقام قهرمانی رسید تا لوح طلایی این پیکارها را به دست بیاورد.

محمدزاده بیان کرد: حسین بادی در وزن 70 کیلوگرم سومین مدال‌آور تیم هیئت ورزش‌های رزمی قم بود که به مقام سوم این دوره از مسابقات رسید و صاحب گردن آویز برنز شد، ضمن اینکه تیم گراپلینگ کیک‌بوکسینگ استان قم در رده سنی بزرگسالان توسط عبدالله صالحی‌نیا در وزن 65 کیلوگرم صاحب یک مدال طلا و کمر بند طلایی شد تا با کسب چهار مدال یکی از دوران موفق حضور خود در این مسابقات را به ثبت برساند.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com