کد خبر ۳۵۷۴۷ انتشار : ۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۰

تجهیز دو سالن اسکان در جوار آستان مقدس امامزاده هادی(ع) خلجستان/ ظرفیت اسکان همزمان 200 نفر

دو سالن اجتماعات و حسینیه در جوار آستان مقدس امامزاده هادی(ع) روستای جمیزقان بخش خلجستان برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، بقاع متبرکه همواره ملجأ و پناهگاه شیعیان و دوستداران فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بوده‌اند و در مناسبت‌های مختلف، به زیارت این اماکن مقدسه می‌روند.

علاوه بر بعد زیارتی و معنوی، بقاع متبرکه در طول تاریخ پناهگاهی برای مسافران و در راه ماندگانی نیز بوده‌اند و این سنت حسنه، هنوز هم ادامه دارد به طوری که آستان مقدس امامزادگان در حال حاضر، محل‌هایی برای اسکان موقت زائران فراهم آورده‌اند تا در مناسبت‌هایی همچون نوروز، زائران و مسافرانی که از دور و نزدیک به زیارت این امکان می‌آیند، محلی برای استراحت چند ساعته یا حتی چند روزه داشته باشند.

نوروز امسال، آستان مقدس امامزاده هادی(ع) روستای جمیزقان در بخش خلجستان، پذیرای مسافران و زائرانی است که به زیارت این مکان مقدس مشرف می‌شوند.

به گفته حسین امینی‌خواه مدیر اوقاف و امور خیریه خلجستان، در این آستان مقدس دو سالن اجتماعات و حسینیه برای اسکان موقت زائران تجهیز شده که هر یک ظرفیت میزبانی از 100 نفر را دارند.

امکاناتی همچون سرویس بهداشتی، آب جوش و دیگر مایحتاج ضروری هم در جوار این بقعه متبرکه در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com