کد خبر ۳۵۷۴۹ انتشار : ۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۱

آمادگی اسکان همزمان 100 مسافر نوروزی در امامزاده احمد بن قاسم(ع)/ اسکان فقط در قالب کاروان

مسئول فرهنگی آستان مقدس امامزاده شاه احمد بن قاسم(ع) گفت: ظرفیت اسکان برای 100 نفر به صورت همزمان در قالب کاروان‌های زیارتی در این بقعه متبرکه فراهم شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام محمد حسن انصاری با اشاره به آغاز طرح آرامش بهاری نوروز 95 در استان قم اظهار کرد: بر این اساس در آستان مقدس امامزاده شاه احمد قاسم(ع) طرح اسکان نوروزی زائران از مدت‌ها قبل مطرح و امکانات لازم فراهم شد.

وی افزود: به دلیل مشکلاتی که طی سال‌های گذشته وجود داشت، تصمیم گرفته شد که نوروز 95 اسکان در این آستان مقدس فقط به مسافرانی که در قالب کاروان سفر می‌کنند ارائه شود.

مسئول فرهنگی آستان مقدس امامزاده شاه احمد بن قاسم(ع) با بیان اینکه ظرفیت پذیرش 100 نفر به صورت همزمان در این بقعه متبرکه فراهم است خاطرنشان کرد: همچنین مایحتاجی همچون آب آشامیدنی و آب جوش در اختیار مسافران و زائران نوروزی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مراسم تحویل سال نو شامل قرائت قرآن، دعای تحویل سال و پخش پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب صبح روز یکشنبه در این بقعه متبرکه برگزار می‌شود.

گفتنی است آستان مقدس امامزاده احمد بن قاسم(ع) یکی از نوادگان امام جعفر صادق(ع) در جنوب شرقی شهر قم نزدیک دروازه قلعه واقع است و بنای آن مربوط به سده هشتم هجری قمری است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com