کد خبر ۳۵۸۱۴ انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۲

مسئول اوقاف کهک عنوان کرد:اسکان 350 مسافر در بقاع متبرکه کهک از ابتدای تعطیلات نوروز

مسئول اوقاف و امور خیریه کهک گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز امسال تاکنون، بیش از 350 مسافر از امکانات اسکان بقاع متبرکه بخش کهک بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، نوروز امسال شاهد برگزاری طرح آرامش بهاری در 22 بقعه متبرکه استان قم هستیم، در بخش کهک نیز آستان مقدس امامزاده زینب خاتون(س) با برپایی خیمه معرفتی شامل چندین غرفه مختلف، پذیرای زائران و مسافران نوروزی است.

همچنین خیمه‌های معرفت با دو غرفه پاسخگویی به سوالات شرعی و کودک و نوجوان، طی دو روز پنجشنبه و جمعه در هشت بقعه متبرکه این بخش برپا می‌شود.

از ابتدای تعطیلات نوروز امسال، بیش از 4500 نفر با حضور در این خیمه‌های معرفت، از خدمات فرهنگی ارائه شده بهره‌مند شده‌اند؛ این خدمات ویژه گروه‌های سنی مختلف است به گونه‌ای که کودکان و نوجوانان می‌توانند با حضور در غرفه‌های «قرآن بخوانید جایزه بگیرید» و «نقاشی»، در مسابقات برگزار شده شرکت کنند و از جوایز نفیس آن بهره‌مند شوند و از سوی دیگر، بزرگسالان هم از غرفه‌هایی مانند پرسش و پاسخ مذهبی و سخنرانی چند رسانه‌ای استفاده کنند.

گفتنی است طرح آرامش بهاری از 28 اسفند سال گذشته شروع شده و تا پایان تعطیلات نوروز امسال ادامه خواهد داشت.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com