کد خبر ۳۵۸۲۰ انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۸

کیفیت بهتر طرح آرامش بهاری در سال جاری مرهون آسیب‌شناسی گذشته است

مسئول اوقاف و امور خیریه خلجستان گفت: آسیب‌شناسی کاملی نسبت به طرح آرامش بهاری در سال‌های گذشته صورت گرفته و کیفیت بهتر اجرای این طرح در سال جاری مرهون همین اقدام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حسینی امینی‌خواه در جریان بازدید از خیمه معرفت طرح آرامش بهاری نوروز 95 در آستان مقدس امامزاده هادی(ع) اظهار کرد: این طرح با توجه به تجربیاتی که طی سال‌های گذشته به دست آمده، با جدیت بیشتری در ایام تعطیلات نوروز اجرایی شده است.

وی افزود: در آستان مقدس و بقاع متبرکه بخش خلجستان نیز طرح آرامش بهاری با قوت هر چه تمام پیگیری می‌شود و طی روزهای نخست تعطیلات نوروز امسال، شاهد استقبال گسترده زائران و مسافران و همچنین اهالی خلجستان از این طرح بوده‌ایم.

مسئول اوقاف و امور خیریه خلجستان با بیان اینکه آسیب‌شناسی کاملی نسبت به سال‌های گذشته صورت گرفته است گفت: سعی شده در برخی غرفه‌ها از جمله پاسخ به سوالات شرعی و نیز مشاوره وقف، از روش‌های به روز و جذاب برای نوجوانان و جوانان استفاده شود.

وی ادامه داد: امسال همچنین امکانات گسترده‌تری برای اسکان موقت زائران در بقاع متبرکه فراهم شده تا خاطره‌ای خوش از زیارت و اقامت در این اماکن برای آنها باقی بماند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com