کد خبر ۳۶۰۲۰ انتشار : ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۴
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

شهرک‌های صنعتی قم ظرفیت پذیرش سرمایه‌گذاران خارجی را دارد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی وضعیت زیرساختی و سرمایه‌گذاری شهرک‌های صنعتی استان قم به‌ ویژه برای سرمایه‌گذاری‌های خارجی را مناسب و به نفع کشور دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، احمد امیرآبادی در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم و جمعی از مدیران و فعالان صنعتی و اقتصادی استان اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی قم از نظر زیرساختی و موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به تهران از مزایای منحصر به فردی برخوردار هستند.

وی افزود: نزدیکی به فرودگاه امام، وجود شهرک‌های صنعتی در اتوبان قم - تهران، فاصله کوتاه از پایتخت و وجود شبکه‌های فیبر نوری و منابع انرژی توجیهات اقتصادی سرمایه‌گذاری در قم را به‌ شدت افزایش داده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریم‌های ظالمانه غرب علیه ملت ایران گفت: ایران 12 سال جنگ اقتصادی دشمنان را اداره کرده و امروز امیدوار به گشایش در بخش‌های اقتصادی است.

امیرآبادی با تاکید بر اینکه تمام تلاش مجلس برای رفع مشکلات مردم است، ادامه داد: مجلس و دولت وظیفه دارند تا برای رفاه و آبادانی مردم کار کنند و بر همین اساس توجهات مجلس دهم بر مسائل اقتصادی خواهد بود.

وی حرکت مجلس به سوی رفع موانع تولید و پرهیز از اقدامات حاشیه‌ای را از دیگر اهداف نمایندگان برشمرد و خاطرنشان کرد: تصویب و اضافه شدن نماینده اتاق بازرگانی در شورای پول و اعتبار و شورای برنامه‌ریزی استان‌ها بر همین اساس شکل گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم نیز در ابتدای این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این شرکت در سال گذشته گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش این شرکت در سال جدید توجه به واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه‌تعطیل است تا با اقدامات مناسب زمینه فعالیت آنها آغاز شود.

امیر طیبی‌نژاد تصریح کرد: در بخش زیرساخت‌های مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی نیز خواستار همکاری بیش از پیش سایر دستگاه‌ها به ویژه برق، آب و گاز هستیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com