کد خبر ۳۶۲۳۵ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۲
شهردار قم مطرح کرد

تحقق نظم شهری و انضبط عمومی با همکاری شهرداری، پلیس و دستگاه قضایی

شهردار قم گفت: همکاری که بین نیروی انتظامی استان قم، شهرداری و دستگاه قضایی به‌وجود آمده است موجب نظم شهری، انضباط عمومی و خوشایندسازی محیط زندگی مردم خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی سقاییان‌نژاد در دیدار با سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: پر واضح است که دو دستگاه نیروی انتظامی و شهرداری با جان و دل در این استان مقدس با افتخار تلاش می‌کنند.

وی افزود: ما نباید به مسائل حاشیه‌ای توجه کنیم باید کارمان را با عزمی راسخ و نیتی پاک انجام دهیم و این انگیزه هم در کارکنان ما و هم در نیروهای انتظامی وجود دارد.

شهردار قم با تاکید بر ساماندهی پروژه‌های در دست اقدام توسط شهرداری خاطرنشان کرد: این همدلی، هم افزایی و همکاری که امروزه بین نیروی انتظامی استان قم، شهرداری و دستگاه قضایی به‌وجود آمده است و موجب نظم شهری، انضباط عمومی و خوشایند سازی محیط زندگی مردم خواهد شد.

سقائیان‌نژاد تصریح کرد: وظیفه ما خدمت به مردم است و در این راه پشتیبانی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی لازم است و انرژی و انگیزه کارکنان شهرداری را ارتقاء می‌دهد.

کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم نیز در این دیدار ضمن قدردانی از هماهنگی‌ها و همکاری‌های فی مابین، انضباط شهری حاکم بر ایام نوروز را زبانزد عام و خاص خواند و افزود: در ایام نوروز این همکاری و هماهنگی بین شهرداری و نیروی انتظامی موجب شد شاهد انضباط شهری بی‌نظیری باشیم که در چند سال اخیر سابقه نداشت.

وی خاطرنشان کرد: امسال، هم زائران از نظم و انضباط به‌وجود آمده راضی بودند و هم مسئولین و ما معتقدیم که اگر همه دستگاه‌ها بدین صورت با هم همسو و همگرا عمل کنند هیچ اتفاق و حادثه‌ای را شاهد نخواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: همین اقدامات سبب می‌شود که روز به روز شاهد کاهش جرایم هم باشیم و نوروز نمونه بارز آن بود که هم امنیت خوبی را شاهد بودیم و هم احساس امنیت بالا بود.

مجتبایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا توسط شهرداری قم افزود: خوشبختانه جلسات تعاملی بین پلیس و شهرداری خیلی از مسائل و مشکلات احتمالی را حل می‌کند و نتیجه آن نیز موجب آسایش و آرامش مردم است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com