کد خبر ۳۸۱۲۰ انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۸
مدیرکل تامین اجتماعی قم خبر داد

انجام 110 هزار عملیات بیمه‌ای در 3 کارگزاری تامین اجتماعی قم

مدیرکل تأمین اجتماعی قم از انجام 110 هزار و 842 مورد عملیات بیمه‌ای در ٣ کارگزاری رسمی تامین اجتماعی این استان در سه ماهه نخست سال 95 خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی قم، سید مجتبی موسوی در نشست مشترک مسؤولان کارگزاری‌های تامین اجتماعی استان قم با اعلام این مطلب افزود: از مجموع این تعداد عملیات بیمه‌ای 38 هزار و 556 مورد مربوط به فرآیند چاپ، تعویض و صدور دفترچه‌های درمانی بیمه شدگان و مستمری بگیران بوده است.

وی گفت: در این مدت 72 هزار و 286 مورد دفترچه‌های درمانی بیمه شدگان تأمین اجتماعی در کارگزاری‌های قم، تأمین اعتبار شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی قم با بیان اینکه در همین مدت 5 هزار  و 793 مورد ثبت اطلاعات افراد تبعی بیمه شدگان در کارگزاری‌های تأمین اجتماعی قم انجام شده است، اظهار کرد: صدور 7 هزار و 240 مورد فیش در سه ماهه نخست امسال از فعالیت‌های این سه کارگزاری است.

وی با اشاره به نقش کارگزاری‌ها در گسترش خدمات الکترونیک گفت: در راستای گسترش خدمات الکترونیک سازمان، کارگزاری‌های تامین اجتماعی قم برای آن دسته از مخاطبانی که امکان استفاده از اینترنت را ندارند، اقدام به ارسال لیست و دریافت فیش به صورت الکترونیکی به نیابت از کارفرمایان و بیمه شدگان می‌کند.

موسوی تصریح کرد: زمینه ارائه ٢٢ خدمت سازمان در کارگزاری‌های تامین اجتماعی قم فراهم شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com