کد خبر ۳۸۲۸۶ انتشار : ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۵
عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم خبر داد

استقبال خوب بنکداران و عمده فروشان قم از شهرک شهاب

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم گفت: استقبال اعضای اتحادیه بنکداران و عمده فروشان استان برای خرید زمین در شهرک شهاب خوب بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،سید ‌ابراهیم صحفی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به حضور بنکداران در مرکز شهر قم اظهار کرد: با توجه به اینکه بنکداران و عمده فروشان استان قم بیشتر در مرکز شهر حضور دارند، تردد تریلی‌ها و وانت بارها برای جا به جایی کالا از این واحدها ترافیک را در مرکز شهر قم به وجود آورده است.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم ادامه دارد: خیابان‌های مولوی و هدف از مناطق اصلی فعالیت بنکداران و عمده فروشان استان است، حضور این واحدها شکایت اهالی را به همراه داشته است، به خصوص که یک بیمارستان هم در این منطقه وجود دارد.

رئیس اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان استان قم افزود:‌ ما به دلیل این مشکلات با شرکت شهرک‌های صنعتی وارد تعامل شدیم و با هماهنگی صورت گرفته 25 هکتار از شهرک شهاب به اتحادیه بنکداران و عمده فروشان استان قم واگذار شد، از یک ماه پیش ثبت نام از اعضای اتحادیه آغاز شد، اکنون حدود 50 هزار متر مربع یعنی 90 قواره زمین به اعضای اتحادیه بنکداران و عمده فروشان استان قم واگذار شده و استقبال اعضای این اتحادیه برای خرید زمین در شهرک شهاب خوب بوده است.

صحفی با اشاره به تبعات انتقال بنکداران استان قم به شهرک شهاب اظهار کرد: این کار گام خوبی در راستای ایجاد اشتغال و بهبود فضای کسب در عرصه بنکداری و عمده فروشی در استان قم است و انتقال این صنف به شهرک شهاب موجب خلوت شدن شهر قم خواهد شد، البته اعضای اتحادیه بنکداران و عمده فروشان استان قم نیازمند تسهیلات هستند تا ساخت و ساز را در شهرک شهاب شروع کنند و مسؤولان باید در این خصوص به آن‌ها کمک کنند.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم ادامه دارد: شهرک شهاب تنها پنج کیلومتر با شهر قم فاصله دارد، این شهرک در گذشته به نام شهرک چاپ و نشر نامگذاری شده بود و مساحت این شهرک 200 هکتار است، شهرک شهاب همه زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز، تلفن و فاضلاب را دارد و خیابان‌های این شهرک جدول‌گذاری شده است.

رئیس اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان استان قم افزود:‌ شهرک شهاب خوب ساخته شده است و خیابان‌های این شهرک عرض بالایی دارد و تریلی‌ها به راحتی در خیابان‌های شهرک شهاب تردد می‌کنند، این شهرک آینده خوبی دارد و بنکداران و عمده فروشان استان قم با استقرار در این شهرک می‌توانند که علاوه بر مردم استان قم به مسافران عبوری از استان و شهرهای دیگر هم خدمات ارائه کنند.

صحفی با اشاره به شهرک شهاب اظهار کرد: پس از تصمیم اتحادیه بنکداران و عمده فروشان استان قم برای انتقال به شهرک شهاب، صنوف دیگر استان همچون اتحادیه سوهانی و قنادان هم برای منتقل شدن به این شهرک اظهار تمایل کردند، باید بستری فراهم شود تا صنوف مختلف به مکانی خارج از شهر قم همچون شهرک شهاب انتقال پیدا کنند، باید در این راستا تسهیلات با بهره کم و زمان بازپرداخت طولانی به صنوف مختلف پرداخت شود.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم ادامه داد: قم ارزان‌ترین شهر کشور است و کاسبان استان قم افراد قانعی هستند، بنکداران و عمده فروشان شهر قم پس از منتقل شدن به شهرک شهاب در هر حال مشتری خودشان را خواهند داشت و به نظرم آن‌ها در این شهرک آینده درخشانی دارند.

رئیس اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان استان قم افزود:‌ اتاق اصناف استان قم با همکاری همراه اول اپلیکیشنی را آماده کرده تا واحدهای صنفی مجاز را در استان قم در اختیار مردم استان و مسافران قرار بدهد، این کار برای نخستین بار در کشور صورت گرفته و اقدامی در راستای تبلیغ کالاهای ایرانی در سطح استان قم است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com