کد خبر ۳۸۳۲۳ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۳
سردار فضلی خبر داد

اعزام یک میلیون و 37 هزار دانش‌آموز و فرهنگی مناطق عملیاتی کشور

رئیس ستاد راهیان نور گفت: یک میلیون و 37 هزار دانش‌آموز و فرهنگی به سمت مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،سردار علی فضلی صبح امروز در مراسم افتتاحیه راهیان نور دانش‌آموزی کشور که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه بستر اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس فراهم‌سازی شده است، اظهار کرد: امیدواریم با فراهم‌سازی این بسترها بتوانیم میزبان خوبی از دانش‌آموزان باشیم.
وی با تاکید بر اینکه پرچمداری راهیان نور بر عهده وزارت آموزش و پرورش و سپاه و بسیج واگذار شده است، اضافه کرد: وحدت و هماهنگی مطلوبی میان مجموعه‌های مختلف اجرایی است که به برکت این هماهنگی استان‌های مختلف کشور دانش‌آموزان خود را برای اعزام به مناطق عملیاتی آماده کرده‌اند.
رئیس ستاد راهیان نور از آماده‌سازی مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور به منظور استقبال از دانش‌آموزان یاد کرد و گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با تبعیت از فرمان امام خمینی(ره) و تکیه بر داشته‌های محدود خود مقابل دشمن بعثی ایستادند و به برکت این ایستادگی کشور توانست به پیروزی برسد.
وی به اجرای عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود:‌ وحدت نیروهای نظامی کشور طی عملیات بیت‌المقدس در میدان عمل به اثبات رسید که به برکت این وحدت توانستیم معجزه الهی را رقم بزنیم.
فضلی با بیان اینکه فاز نخست یادمان عملیات بیت‌المقدس آماده بهره‌برداری است، مطرح کرد: یک میلیون و 37 هزار دانش‌آموز و فرهنگی به سمت مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند.
وی از دیدار اعضای ستاد راهیان نور با مراجع تقلید یاد کرد و ادامه داد: سپاه امام علی بن‌ ابیطالب(ع) و اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم میزبانی مطلوبی در برگزاری مراسم افتتاحیه راهیان نور دانش‌آموز کشوری داشته‌اند.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به الگویی برای کشورهای مختلف اسلامی تبدیل شده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به عنوان آغازکننده بیداری اسلامی می‌تواند با تکیه بر داشته‌های خود تحقق تمدن اسلامی را رقم بزند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com