کد خبر ۳۸۳۵۶ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۱
با قهرمانی در لیگ فوتسال نوجوانان قم

آتلیه‌طهران نماینده قم در لیگ فوتسال نوجوانان کشور شد

تیم فوتسال نوجوانان آتلیه‌طهران سهمیه استان قم در مسابقات فصل لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،نزدیک به یک دهه است که بازی‌های لیگ فوتسال در استان قم برگزار می‌شود و بعد از اینکه در سال 1385 نخستین دوره لیگ فوتسال باشگاه‌های قم در رده سنی بزرگسالان استارت خود، آرام آرام این لیگ در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید نیز به انجام رسید.

برگزاری رقابت‌های لیگ فوتسال در استان قم فرصت بسیار خوب و مناسبی را فراهم کرد تا استعدادها و نخبه‌های فوتسال قم در رده باشگاهی قابلیت‌ها و توان بالای فنی خود را به خوبی به نمایش گذاشته و با راهیابی به تیم‌های بزرگ‌تر در این رشته ورزشی به پیشرفت‌های بیشتر دست یابند.

امسال نیز با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته فوتسال هیات فوتبال استان قم، برای برگزاری لیگ‌های رده‌های سنی مختلف باشگاهی این رشته در قم برنامه‌ریزی شد و از جمله‌ لیگ‌های جذاب و تماشایی امسال، لیگ رده سنی نوجوانان باشگاه‌های قم بود که با جذابیت بالایی به انجام رسید.

با توجه به مهلتی که کمیته فوتسال قم در نظر گرفته بود تعداد 11 تیم امسال در مسابقات لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌های استان قم با یکدیگر به رقابت پرداختند، در حالی که بازی‌های این دوره به شکل دوره‌ای در دو گروه مقدماتی برگزار شد و سرانجام چهار تیم به مرحله پایانی راه یافتند.

با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته در این زمینه، تیم‌های فوتسال حاضر در رقابت‌های لیگ نوجوانان استان قم مرحله مقدماتی را در دو گروه پنج و 6 تیمی برگزار کردند و بعد از چهار هفته رقابت در گروه نخست و پنج هفته مصاف تیم‌ها در گروه دوم، سرانجام دو تیم برتر از هر گروه راهی مرحله نهایی شدند.

با پایان بازی‌های مرحله گروهی از بین پنج تیم حاضر در گروه نخست، تیم‌های فوتسال انصار و آتلیه‌طهران بالاتر از سه رقیب دیگر به مرحله نهایی صعود کردند و در پایان رقابت 6 تیم حاضر در گروه دوم تیم‌های فوتسال نوجوانان هنرجو و منتظران موعود به جمع چهار تیم برتر رفتند.

در گروه نخست مقدماتی، تیم نوجوانان انصار چهار پیروزی برابر حریفان کسب کرد و با بهترین خط حمله که 29 بار دروازه حریفان را باز کرد مجموعا 12 امتیاز به دست آورد و به عنوان صدرنشین صعود کرد، ضمن اینکه تیم فوتسال نوجوانان آتلیه‌طهران با کسب سه پیروزی، یک باخت و 9 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله نهایی شد.

در گروه دوم فوتسال لیگ نوجوانان باشگاه‌های قم، تیم فوتسال نوجوانان هنرجو در چهار بازی حریفان خود را شکست داد و یک مسابقه را باخت تا با 12 امتیاز به عنوان صدرنشین به مرحله نهایی برود و تیم منتظران موعود با سه پیروزی و دو تساوی 11 امتیازی شد و به مرحله نهایی رفت.

بدین‌ترتیب چهار تیم انصار، آتلیه‌طهران، هنرجو و منتظران موعود بازی‌های مرحله پایانی لیگ 1395 فوتسال نوجوانان باشگاه‌های قم را به شکل دوره‌ای انجام دادند و سرانجام تیم آتلیه‌طهران با تساوی دو بر دو مقابل تیم منتظران موعود، برتری سه بر یک برابر انصار و پیروزی یک بر صفر مقابل هنرجو با هفت امتیاز قهرمان شد.

در حالی که تیم‌های فوتسال منتظران موعود با چهار امتیاز، انصار و هنرجو هر کدام با سه امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم ایستادند، تیم فوتسال نوجوانان آتلیه‌طهران به عنوان قهرمان این رقابت‌ها، سهمیه فوتسال قم در مسابقات لیگ نوجوانان باشگاه‌های کشور را کسب کرد.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com