کد خبر ۳۸۸۴۴ انتشار : ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۱
4 آذرماه در هفته چهارم

8 مدعی قهرمانی لیگ والیبال در قم به میدان می‌روند

رقابت تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ والیبال رده سنی نوجوانان عصر چهارمین روز آذرماه در خانه والیبال قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ،در حالی که پایان سومین هفته مسابقات فصل جاری لیگ والیبال رده سنی نوجوانان با صدرنشینی تیم والیبال کریمه همراه بود، امروز سایر رقبا برای گرفتن جایگاه این تیم در صدر جدول رده‌بندی در چند مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز به میدان می‌روند.

کریمه که از حدود سه سال پیش به عنوان یک باشگاه جدید در والیبال استان قم فعالیت خود را آغاز کرده، با سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه و توجه ویژه به استعدادهای این رشته، نه تنها اکنون صدرنشین مسابقات لیگ والیبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های قم است بلکه در لیگ باشگاه‌های کشور نیز حضور دارد.

این باشگاه خصوصی حتی قدم‌های خود برای توسعه والیبال قم را فراتر از استان گذاشته و ترکیبی از استعدادها و نخبه‌های آموزش دیده در حدود سه سال اخیر زیر نظر مربیان خود را آماده حضور در مسابقات فصل 1395 رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور کرده است.

تیم والیبال کریمه که هفته قبل با کسب سومین پیروزی پشت‌سر هم، جایگاه نخست جدول رده‌بندی مسابقات لیگ والیبال قهرمانی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم را از آن خود کرد، در هفته چهارم این رقابت‌ها مسابقه‌ای مهم و سرنوشت‌ساز برابر تیم نوین (الف) برگزار می‌کند.

در شرایطی که که بازیکنان نخبه و مستعد رده‌های سنی در قالب سه تیم به نمایندگی از باشگاه والیبال کریمه در مسابقات استانی حضور دارند، والیبالیست‌های رده سنی نوجوانان این باشگاه در ترکیب تیم‌های (ب) و (ج) نیز در هفته چهارم لیگ باشگاه‌های قم دو مسابقه با حریفان خود انجام می‌دهند.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته مسابقات هیأت والیبال استان قم، تیم‌های فعال در رده‌های سنی پایه والیبال قم تاکنون سه هفته از رقابت‌ خود در پیکارهای لیگ والیبال قهرمانی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های این استان را سپری کرده‌اند و تیم (الف) باشگاه کریمه صدرنشین بازی‌ها است.

رقابت‌های لیگ والیبال نوجوانان قم در حالی تاکنون سه هفته متوالی خود را سپری کرده که بلافاصله با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته مسابقات هیأت والیبال استان قم، برنامه دیدارهای هفته چهارم مشخص شده و تیم‌ها روز پنجشنبه هفته جاری یعنی چهارم آذر ماه در لیگ استان به رقابت خود ادامه می‌دهند.

در هفته چهارم رقابت‌های لیگ والیبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم چهار مسابقه به میزبانی باشگاه فدک و سالن ورزشی شهید طاهریان قم برگزار خواهد شد و تیم نوین (الف) که در هفته دوم برابر فدک به برتری دو بر یک دست یافته در دیداری حساس برابر تیم کریمه (الف) قرار می‌گیرد.

تیم والیبال نوین (ب) که در هفته سوم برابر فدک (ب) با نتیجه دو بر صفر صاحب پیروزی شده بود، در بازی هفته چهارم خود در مقابل تیم کریمه (ج) قرار می‌گیرد، تیم کریمه (ب) که در بازی قبل خود دو بر صفر از سد نوین (ج) گذشته بود به مصاف فدک (ب) خواهد رفت و آخرین بازی هفته چهارم را نیز تیم‌های فدک (الف) و نوین (ج) در عصر چهارمین روز آذر ماه برگزار خواهند کرد.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com