کد خبر ۳۸۹۳۵ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۱
با پایان دیدارهای هفته پنجم صورت گرفت

جدال نزدیک 3 مدعی برای قهرمانی در لیگ والیبال نوجوانان قم

پنجمین هفته رقابت‌های لیگ والیبال رده سنی نوجوانان باشگا‌ه‌های استان قم با تداوم صدرنشینی کریمه و سایه سنگین دو مدعی بالای سر این تیم به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده امسال هشت تیم در پیکارهای لیگ والیبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم حضور دارند و بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای در مدت هفت هفته برگزار می‌کنند تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.

در پنجمین هفته رقابت‌های لیگ والیبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم چهار بازی بین هشت تیم حاضر در لیگ انجام شد و تیم‌های کریمه (الف)، کریمه (ب)، فدک (ب) و نوین (الف) به ترتیب تیم‌های فدک (الف)، کریمه (ج)، نوین (ج) و نوین (ب) را از پیش‌رو برداشتند.

تیم صدرنشین کریمه (الف) که دو رقیب مدعی یعنی تیم‌های (الف) و (ب) باشگاه نوین را سایه به سایه خود در جدول رده‌بندی احساس می‌کند در هفته پنجم برابر تیم فدک (الف) به برتری دو بر صفر دست یافت و نوین (الف) موفق به شکست دو بر صفر تیم نوین (ب) شد.

تیم والیبال نوجوانان فدک (ب) در جدال با نوین (ج) موفق به کسب برتری دو بر یک شد و والیبالیست‌های آینده‌دار تیم کریمه (ب) نیز در جدال با کریمه (ج) موفق به کسب برتری دو بر صفر شدند و بدین‌ترتیب پرونده دیدارهای هفته پنجم این دوره از مسابقات بسته شد.

در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ رده سنی نوجوانان والیبال قهرمانی باشگاه‌های استان قم تیم کریمه (الف) قم با کسب 14 امتیاز در پایان هفته پنجم در مکان نخست جدول رده‌بندی قرار دارد و بخت اصلی کسب عنوان قهرمانی این دوره از پیکارها به شمار می‌رود.

البته والیبالیست‌های نوجوان تیم کریمه (الف) در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ والیبال نوجوانان باشگا‌ه‌های ایران چندان حاشیه امنیت ندارند زیرا دو تیم با شرایطی مشابه و با امتیازی برابر در تعقیب این تیم هستند و در هفته‌های آتی بین آنها رقابتی نزدیک خواهد بود.

تیم‌های نوین (الف) و نوین (ب) هم اکنون 12 امتیازی هستند و در مکان‌های دوم و سوم جدول این رقابت‌ها ایستاده‌اند اما تیم چهارم جدول یعنی کریمه (ب) 9 امتیازی است و تیم پنجم جدول یعنی فدک (الف) از پنج هفته سپری شده از مسابقات این دوره هشت امتیاز اندوخته است.

در شرایطی که هشت تیم برگزار کننده مسابقات فصل 1395 لیگ والیبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم هستند، تا پایان هفته پنجم تیم فدک (ب) با کسب چهار امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی قرار دارد، کریمه (ج) و نوین (ج) نیز با یک امتیاز تیم‌های هفتم و هشتم جدول هستند.

دو هفته دیگر از بازی‌های این فصل لیگ والیبال نوجوانان قم باقی مانده و با انجام هشت بازی دیگر تکلیف تیم قهرمان این رقابت‌ها مشخص خواهد شد، در حالی که صدرنشین این بازی‌ها یعنی تیم والیبال نوجوانان کریمه در دهه سوم آذر ماه میزبان مسابقات لیگ دسته اول والیبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور نیز خواهد بود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com