کد خبر ۴۰۰۵۹ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۱
به پاس کسب مدال از میادین داخلی و برون‌مرزی

بانوان افتخار آفرین ورزش‌های رزمی قم تجلیل شدند

هیأت ورزش‌های رزمی استان قم در مراسمی از برترین‌ها و چهره‌های شاخص بخش بانوان رزمی به پاس افتخارآفرینی در میادین داخلی و برون‌مرزی سال 1395 تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،بعد از قدردانی به عمل آمده از چهره‌های شاخص بخش مردان هیأت ورزش‌های رزمی استان قم، نوبت به تجلیل از بانوان افتخار آفرین و موفق رزمی قم در میادین داخلی و برون‌مرزی سال 1395 رسید و این مراسم با حضور مسوولان مسؤولان فدراسیون ورزش‌های رزمی و اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

آیین تجلیل از برترین‌های بخش بانوان هیأت ورزش‌های رزمی استان قم عصر امروز با حضور فرهنگ شادنیا دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی، روح‌الله رمضانی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان و جواد محمدزاده رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم برگزار شد.

میزبان این مراسم، سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم بود و در آن حسن عباسی رئیس شورای فنی هیأت ورزش‌های رزمی استان قم و سرمربی تیم‌ بزرگسالان این هیأت و همچنین محبوبه کلهر سرمربی تیم بانوان هیأت رزمی قم در مسابقات کشوری نیز حضور داشتند.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم در تشریح دستاوردهای بخش بانوان این هیأت به خبرنگار فارس گفت: به لطف خدا و با همت و تلاش تک تک ورزشکاران عضو هیأت ورزش‌های رزمی در چند سال اخیر همواره جزو هیات‌های برتر ورزش قم بوده‌ایم.

جواد محمدزاده که از سال 1392 با اعتماد اعضای مجمع هیأت ورزش‌های رزمی قم مسوولیت ریاست این هیأت ورزشی پرمخاطب را بر عهده دارد، اضافه کرد: سال پرکاری را در بخش بانوان سپری کردیم، هم میزبان رقابت‌های رزمی بانوان ایران بودیم و هم اعزام‌های مختلفی انجام دادیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر هفته‌های سال جاری در بخش بانوان پرکار و فعال بودیم، باید از خانم محبوبه کلهری نایب‌رئیس هیأت که مسوولیت خود را به سمانه سلیمانی واگذار کرده‌اند تشکر ویژه داشته باشم که واقعا برای رونق رزمی بانوان قم تلاش زیادی انجام داده‌اند.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم بیان کرد: امسال برای نخستین بار در تاریخ ورزش رزمی بانوان قم سهمیه اعزام به رقابت‌های جهانی 2016 پنچاک سیلات را به دست آوردیم و در سال آینده نیز این سهمیه برای ورزش قم به منظور حضور در میادین برون‌مرزی محفوظ است.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com