کد خبر ۳۸۵۲۴ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۸
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

آل سعود به اهداف خود در جنگ یمن نرسید/ سرنوشت نهایی استکبار و مزدوران آن شکست است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم سلحشور یمن در برابر آل سعود مقاومت کردند و آل سعود نتوانست که در یمن به اهداف خود برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمود رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به مقاومت مردم یمن اظهار کرد: با وجود اینکه زمان طولانی از آغاز حمله عربستان به یمن می‌گذرد، اما دیدیم که در این مدت مردم سلحشور یمن در برابر آل سعود مقاومت کردند و این رژیم نتوانست که در یمن به اهداف خود برسد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: متجاوزان زمانی که درمانده و مستأصل می‌شوند، دست به حملات دیوانه‌وار‌ می‌زنند تا به اهداف خودشان برسند و این حملات دیوانه‌وار نشانه شکست آن‌ها است.

وی افزود: ما نمونه‌های مختلفی را از این گونه حملات دیدیم، صدام در حملات آخر خود به ایران از سلاح شیمیایی استفاده می‌کرد، صهیونیست‌ها هم در آخرین مراحل جنگ بر ضد لبنان و غزه دست به جنایت‌های بی‌سابقه‌ای زدند.

رجبی با اشاره به تبعات جنایت‌های آل سعود در یمن اظهار کرد: آنها تصور می‌کردند که با جنایت در یمن مردم این کشور را به‌زانو درمی‌آورند، اما برعکس ما شاهد بودیم که حتی آن‌هایی که تاکنون جنایت‌های آل سعود در یمن را محکوم نکرده بودند، مجبور به محکوم کردن جنایت اخیر آل سعود در بمباران مراسم عزاداری در پایتخت یمن شدند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: آمریکا احساس کرد که عربستان در یمن با شکست مواجه شده است، به همین دلیل این کشور برای تقویت روحیه عربستان سخن از دخالت نظامی در یمن می‌زند وگرنه اگر عربستان در یمن به موفقیت رسیده بود که نیازی به دخالت نظامی آمریکا نبود.

وی افزود: حملات عربستان به یمن از بیشترین بار جنایت علیه انسانیت برخوردار است و ان‌شاء‌الله جنایت‌های آل سعود در یمن به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند مردم این کشور را به‌زانو دربیاورد، همانگونه که استکبار در دوران دفاع مقدس و جنگ 33 روزه در لبنان نتوانست مردم مقاوم را به‌زانو دربیاورد، در یمن هم نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

رجبی در پایان در خصوص سرنوشت جنگ یمن خاطرنشان کرد: سرنوشت نهایی استکبار و مزدوران آن شکست است، ولی باید مراحلی طی شود، ما امیدواریم این آخرین مرحله‌ جنگ باشد تا پس از آن شکست نهایی عربستان و اربابان آمریکایی‌اش در یمن رقم بخورد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com