کد خبر ۳۸۵۵۷ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۵
معاون فرهنگی نظام پرستاری کشور:

دبیرخانه دائمی مسابقات قرآن نظام پرستاری ایجاد می‎شود

معاون فرهنگی نظام پرستاری کشور از تأسیس دبیرخانه دائمی مسابقات قرآن نظام پرستاری در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، سیدعباس کشفی در حاشیه برگزاری مسابقات قرآنی پرستاران سراسر کشور گفت: هدف از برگزاری نخستین مسابقات قرآن جامعه پرستاری کشور، ایجاد انس و الفت هرچه بیشتر این جامعه با قرآن کریم است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه گروه‎های پرستاری همیشه با فضای کاری سخت و زیان آور همراه هستند و مسایل مختلف از جمله خستگی و استرس و فشار شبانه روزی و صحنه‎های دردآور بیماران و فوت و... ممکن است روح آنها را مورد تاثیر قرار دهد قطعا انس آنها با قرآن بهترین راه نجات خواهد بود.

معاون فرهنگی نظام پرستاری کشور افزود: مسابقات قرآنی نظام پرستاری از ماه مبارک رمضان در سطح کشور آغاز شد؛ با توجه به اینکه نظام پرستاری در استان‌های مختلف کشور دارای هیأت مدیره است این واحدها هر کدام اقدام به برگزاری مسابقات درون استانی کردند.

وی گفت: نفرات برتر هر کدام از شهرهای کشور، به سازمان نظام پرستاری کشور معرفی شدند و طی برنامه‎ای مقرر شد که در مهرماه نخستین دوره برگزار شود که دانشگاه علوم پزشکی استان قم قبول مسؤولیت کرد که نخستین دوره در این شهر برگزار شد.

کشفی یادآور شد: نفرات برتر قرآن جامعه پرستاری کشور به قم دعوت شدند و طی دو روز به رقابت می‎پردازند؛ مراسم اختتامیه نیز روز 26 مهرماه در قم برگزار خواهد شد و نفرات برگزیده تجلیل خواهند شد.

وی افزود: روند فعالیت این مسابقات ادامه خواهد داشت و به همین دلیل دبیرخانه مسابقات قرآنی به شکل دائمی در سازمان نظام پرستاری دایر می‎شود و در سال‌های آینده با موضوعات دیگر قرآنی اقدام به برگزاری مسابقات خواهیم کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com